Blij

Ik heb vandaag sinds heel de week geen bruine afscheiding meer. Ook weer meer verandering in mij lichaam, mijn tepels zijn groter en verkleurt. Mijn buik word steeds dikker, lijk wel een paar maanden zwanger. Toch ben ik juist afegevallen. Nog twee weken voor de echo. Bij jullie al veranderingen te voelen en buikjes te zien?
Gr.

Bij mij ook wordt de buik dikker, maar dit komt denk meer van mijn darmen, en ipv verstopping precies het tegen overgestelde daarvan :(
Gelukkig niet aangekomen, (heb zelf overgewicht dus mag ook niet (te)veel aankomen.
Vanavond veel slijmerige en lichtelijk bloed erbij afscheiding.
Morgen even vk bellen, vindt het eng.
Grootste verandering die je bij mij kan zien, zijn mijn borsten die worden steeds groter :p

Gr El

Yep, grotere borsten, dikkere buik in zwanger model en voel me ook echt zwanger... stemmingswisselingen, veel bandenpijn en moe... merk dat ik ouder ben dan bij mijn eerste twee zwangerschappen en dat het me nu al iets zwaarder valt (ben bijna 32).
Verder voel ik me best goed en kan niet wachten op de eerste afspr bij vk (de 18e) en voor mijn eerste echo (de 24e). Dan wordt het allemaal nog 'echter'.

Liefs,

ik ben in 3wkn tijd 2kilo aangekomen!
mijn buik is echt groot haha!
mijn tepels zijn wat gevoelig en de hele dag in stijfe positie haha!
af en toe wat misselijk en hoofdpijn en erg last van mn darmen en rug.

zometeen.gelukkig weer een.echo maar pff wat een zenuwen...

xxx

Ik ben als het goed is 9 weken zwanger. 13 september termijn echo. Het is mijn 5e kind en dat is goed te zien. hihihi. Ik lijk al 5 maanden zwanger. Ik heb van mezelf al een buik van al die andere kinderen overgehouden. Ik weet niet eens hoeveel ik ben aangekomen. Vandaag 12:15 heb ik eerste intake.

Ja, ik heb ook zo erge banden pijn als ik me kleine op til trekt het. Ook als op de bank in een bepaalde houding zit pff wel vervelend.
@butterfly1 succes zo bij de echo, hoop dat alles weer goed is.

@els1983 balen is erg spannend. Ik ben er nu van af, ben wel blij maar de spanning blijft tot echo 28 september. Hoever ben je? Succes
Gr.

Ik ben nu ongeveer 10 weken zwanger en morgen een echo en intake bij 'mijn' gyn.

Tot nu toe merk ik dat mijn borsten groter zijn en mijn tepels gevoeliger en ook in stijve positie:)

Mijn buik is iets dikker, al zie je nog niet zo veel (merk het wel aan mijn spijkerbroek, de bovenste knoop wil niet meer comfortabel open). Ben nog niets tot nauwelijks aangekomen.

Verder heb ik wel regelmatig een huilbui of ben ik chage. Of ja, en ik ben met name MOE MOE MOE. Zou het liefste de hele dag op bed liggen.

Terug
Bovenaan