Hallo allemaal mijn naam is Tamara en ben 32 jaar jong en in verwachting van ons eerste kindje. Na toch wel wat ongeduldige weekjes vandaag de eerste echo gehad. Vol spanning ging ik liggen en hopend dat alles goed zou zijn. Daar kwam het beeld je zat het al zo duidelijk allemaal. En daar kwam het verlossende woord het hartje doet het goed perfect zelfs!!!!! Had me zo voorgenomen niet te gaan liggen huilen daar. Voelde het branden te tranen sprongen eruit te laat dus kon het niet tegen houden de blijdschap en opluchting was te groot en te mooi!!!!!! Voel me volop zwanger en mag er nu ook echt aan toe geven het is allemaal goed zoals de echocopiste zei een perfecte baby Het bewoog al ontzettend veel meer als normaal zeg maar lol. Sja dat heeft de kleine van zijn mama die is ook zo bewegelijk en kan nooit stil zitten
Zo genoeg voor nu wil iedereen die zwanger is heel veel zwangerschap plezier wensen en op naar het wondertje die groeit en over paar maand in onze armen ligt.
Tamara
Zo genoeg voor nu wil iedereen die zwanger is heel veel zwangerschap plezier wensen en op naar het wondertje die groeit en over paar maand in onze armen ligt.
Tamara