blije doos ed al aangevraagd?

Nu we een goeie echo hebben gehad, durf ik eindelijk gratis spullentjes aangevraagd via internet, zoals de blije doos van de kruitvat en prenatal.

hebben jullie dit ook al gedaan? Die van de kruitvat kan ik vrijdag al ophalen. Leuk!

Hier een site waar handige links staan:
http://www.mybb.nl/

Groetjes Saskia. (11wk, 6dg)

Ja, ik heb ook al van alles aangevraagd via dezelfde site als jij. Heb ook wel even gewacht tot na de echo maar toen ben ik ook echt los gegaan haha.

Groetjes, Sientje

hey wat vreemd, ik wilde gisteren de Kruidvat doos aanvragen en toen kreeg ik de melding dat Kruidvat geen dozen meer weggaf en dat er een alternatief in de loop van het jaar zou komen?!!?

ook ik heb alle dozen aangevraagt

en kan ook morgen die van kruidvat ophalen

ben benieuwd waneer we van felicitas (geloof ik) de boekjes weer in de bus krijgen vond die altijd er leuk om te lezen

groetjes moekje

@ mamasas: je moet later nog een keer eens kijken op de kruidvatsite. Ik ben van t mei-forum en nu 24wkn zwanger, maar kan de doos pas ophalen na 12feb! Toen ik vol enthousiasme de gratis dozen aan ging vragen :) kon ik die van t kruidvat ook niet aanvragen. Zijn denk ik op ofzo.. maar een aantal weken later kon het wel weer ineens..

Ik heb alleen de Blije Doos aangevraagd, de overige die ik de vorige keer had vond ik niets aan en de helft heb ik kunnen weggooien....dus nu maar één doos. Owh ja en ik werd gek van de reclame die je daarna gestuurd krijgt!

Groetjes Angel

Er staat bij prenatal.nl dat je bij 3 maand krijg je een uitnodiging voor de baby doos, maar ben nu al bijna 18 weken zwanger en heb nog niks ontvangen, heb wel wat tijdschriften ontvangen maar verder niks, hoe kan dat?

Terug
Bovenaan