blije doos

zo als het een echte nederlander betaamd, wat gratis is....... HAHAHA, zelfs ik heb m aangevraagd en laat m binnenkort hierheen brengen door een vriendin, hihi. t goeie ding gaat een reis van 550km maken.Nu maar hopen dat er leuke dingen inzitten...

Van tijd tot tijd stuurt mn moeder de WIJ naar ons door waar ik dan lkkr in bad van ga gebieten, de bladen hier zijn niet zo leuk....
 
ff domme vraag misschien, volgens mij heb ik me al heel snel ( mnd 3 ) aangemeld voor de blije doos, je krijgt toch bericht van wanneer je deze kunt ophalen?
 
Mijn bijde doos heb ik dit weekend gekregen en k vond m best goed.Er zit zelfs een avent flesje in, en die wilde ik net gaan kopen dus dat kwam mooi uit...En 2 blikjes Alcohol vrij bier, ook lekker ;) alhoelwel ik liever 'echt' bier heb, hahaha.Maar daarmee en met dat lekkere wijntje 's avonds op de bank,wachten we dan toch maar tot de baby er is.

maar daarvoor dat de BD gratis is, vind ik t echt vol ok hoor.
 
Ik had de Blije Doos al aangevraagd toen ik nog gewoon in Nederland woonde en ben helaas vergeten om het afhaalbewijs aan mijn zusje door te sturen. Het was de bedoeling dat zij hem dan op zou halen. Dan hier nog maar even op zoek naar een bakje om de billendoekjes in te doen. Ik had erop gerekend dat dat wel weer in de Blije Doos zou zitten ;-) En JIG, ik vind de tijdschriften hier ook niet zo leuk. Heb tijdens onze vakantie dan ook weer even 2 leuke Nederlandse tijdschriften gekocht.
 
Haha, ik "miste" de doos met billendoekjes ook, hahahaa. Ook hebben ze geen pak luiers er in gedaan, maar een aantal luiers. Ik rekende er gewoon een beetje op, hihi. Wel leuk het Avent flesje. Handig voor de kolf.
 
Terug
Bovenaan