Blijf beetje onzeker...

Hallo allemaal,

Ik blijf nog steeds, na 24 weken zwangerschap, onzeker. Ik weet wel dat de placenta voor ligt en dat invloed heeft op het gevoel dat ik heb van de kleine, maar ik had gehoopt dat het rond deze periode wel wat duidelijker zou zijn...
Ik heb een angelsound en luister bijna dagelijks naar zijn hartje en op de echo vorige week was ook een beweeglijk mannetje te zien. Maar toch..
Hoe veel bewegingen voelen jullie zo gemiddeld per dag? De gyneacoloog grapte nog dat een rustig kindje ook erg fijn kan zijn, maar ik maak me toch zorgen...stom he?

xx Kirsten
 
Hai,

Kan me voorstellen dat het vervelend is, wanneer je niets of weinig voelt. Moeilijk te zeggen hoe vaak ik haar voel, de ene dag meer dan de andere dag, maar als ik een halve dag niets voel dan maak ik me al druk, pffff en dan luister ik even met de angelsound. Voel haar wel zeker meer dan 10 keer, meestal is het vaak achter elkaar.

Hoor zelf verhalen dat vrouwen bont en blauw getrapt worden en zelf gekneusde ribben krijgen, nou hier kan ik me niets bij voorstellen.

Maak je niet te druk in ieder geval (easer said than done!!!)
 
Hay meid,

Tegen beterweten in maak je je toch zorgen. Ik snap het wel. Ik voel hem steeds vaker en harder bewegen......gisteren wel 20 keer!!

Het duurt bij jou wat langer! Het komt wel want ook hij zal snel sterker worden en er gewoon doorheen trappen!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Hoi,

Heel herkenbaar. Bij mij ligt ook de placenta voor, daarom ben ik ook nog vaak onzeker. Ik voel m'n knul af en toe in mijn buik, maar zou ook zo graag het getrappel door mijn buik heen willen voelen....
 
Heyhey ik voel ons mannetje ook heel vaak vooral snachts lijkt die helemaal wakker te zijn is wel leuk maar soms ook spannend dat je niet weet wat het soms is:)

xxx
 
Terug
Bovenaan