blijf bloeden..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
weten jullie hier een antwoord op?
De 15e ben ik ongi geworden heel heftig,liep echt leeg.de 2 dagen ervoor heftige hoofdpijn,heb ik nooit.toen 1 dag weinig en het stopte,maar nu heb ik daarna elke dag wel wat bloedverlies,klein beetje ongeveer 1 of 2x perdag. het viel me op dat het 2x na het klussen weer begon.. weten jullie wat het is?gewoon ongi? normaal duurt het wel een dag of 5 maar wordt het geleidelijk aan minder.ook zo nu en dan nog wat zeurderig gevoel.
gr. petra

Tsja, ik kan je niet helpen meid...misschien heeft het ook alles te maken met de onregelmatige cyclus? Ik weet het niet bij mij was het bloeden de vorige keer ook anders nadat ik ook nog eens niet op tijd ongi werd.

Nog een vraag aan je gyn voor de 27ste?!

Hi petra, wat jij beschrijft kan best een dysfunctionele bloeding zijn.Ik heb t in t begin gehad en ben behandeld met Primolut,maar zo te horen heb je er niet vaker last van gehad..je zou je huisarts kunnen vragen wat t is ..(je bent neem ik aan ook al in ronde 9..kun je best bespreken met m hoe t allemaal gaat) Succes, en geniet nog maar lekker van de zon!

dank je meiden,vraag het de 27e aan de gyn. ben verder best regelmatig.
gr. petra

Hey petra,
Wat is dat toch met jouw lichaam? Ik hoop dat het al wat afgenomen is. Maar ik kan je helaas ook niet echt helpen. Ik hoop dat de gyn wat meer weet. Ik mail je morgen, ik ben heeel moe.
Groetjes san

Terug
Bovenaan