blijf ik alleen over???

nou ga ik toch ook nog niet alleen hier overblijven he???
ik vind het nu toch wel tijd worden hoor dat onze 3e ook geboren word.
ik ben morgen 41 weken dus dat vind ik wel lang genoeg geduurd hebben net als mijn 2 zoontjes.
de oudste kan al redelijk met zijn gebroken been overweg maar maar soms moet ik hem de trap ophelpen of helpen met douchen en dat is best zwaar,maarja daar kan die lieve schat ook niets aan doen.
slapen gaat gelukkig nog perfect,maar dat komt denk ik doordat ik  overdag niet echt kan rusten.
papa belt nu gelukkig om de dag een keertje en dat is wel fijn voor ons.
nou ik ga er  zo weer eens 2 in bed gaan leggen.
en lekker nog een keertje zw-zwemmen vanavond,daarna slaap ik altijd als een roos.
jullie horen weer van ons.

gr chris

Ha Chris,

Even snel een antwoord voor ik onder de douche spring voor onze dochter zich weer meldt voor een voeding!
Pff, het laat wel even op zich wachten bij jou! Hoop dat je lekker gezwommen hebt gisteren. Fijn dat je nog een beetje uit de voeten kan met je twee jongens en dat je man geregeld belt.
Hou vol en succes met die laatste loodjes, ik probeer het forum in de gaten te houden in afwachting van goed nieuws van jou!

Pietje

Hoi!

Je bent niet alleen over hoor, ook al heb ik weinig gepost hier (maar wel veel meegelezen), ik ben ook nog niet bevallen. Vrijdag ben ik 41 weken. Lichamelijk gezien gaat het nog steeds heel goed met me, maar ik vind het wel steeds spannender worden en word ook een beetje 'bang' dat het niet spontaan gaat beginnen en ik uiteindelijk ingeleid moet worden ofzo. Vanmiddag naar de vk en als er wat ontsluiting is, dan gaat ze me strippen, dus ben benieuwd!
Succes nog met afwachten  

hoi chris

je bent echt niet de enige die nog niet bevallen is,ik ben vrijdag ook 41wk zwanger,en mijn 2 dochters worden nu ook ongeduldig.ik heb veel last van voorweeen maar het wil maar niet doorzetten.ik moet morgen weer naar de vk ze gaat bij mij ook strippen en hopelijk gaat het dan wel beginnen.maar goed we wachten geduldig.

veel liefs
kaltoum

Hoi hoi,

Hier nog eentje die nog steeds rond waggelt, ik ben vandaag precies 41week net al jij!!
Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest heb een hcgfilmpje laten maken van de kleine in de buik, alles is goed...
Alleen als ik voor zaterdag nog niet bevallen ben gaan ze me zaterdag strippen, helpt dat ook niet dan moet ik maandag weer afspraak maken in het ziekenhuis voor dan die woensdag weer een hcg, en dan die dag later gaan ze me dan inleiden, maar hopelijk helpt de kleine een beetje mee, en hoeft dat niet  
Ik verlies nu wel steeds slijmprop om de dag ofzo, dus ik hoop inshallah( als god het wil) dat het gewoon vanzelf allemaal gebeurd!!!

De ooievaars zijn laat dit jaar bij sommigen

Liefs Cha

hoi hoi,

Ben vandaag precies 41 weken en ook nog steeds zwanger.
Moet om 11 uur bij de vk zijn en ga vragen of ze me wil strippen..
Het is nu wel 3 a 4 dagen aan het rommelen, buikkrampen en veel harde buiken.
Dus hoop dat ze wil strippen en dat het dan ook helpt..

Onze pc is kapot dus ben niet zo heel vaak meer op internet..
Nu heb ik ff de laptop van mijn man maar die neemt hij zo weer mee
naar het werk, probeer jullie op de hoogte te houden...

Meiden die nog moeten, go go go, zet hem op!!!!
Alle nieuwe papa's en mama's van harte met jullie baby's...
Fijne kraamtijd en lekker genieten..

ps: moet ik nu eigenlijk naar het aprilforum verhuizen of blijven de nog noet bevallen meiden ook hier????

liefs simone

Terug
Bovenaan