ik ben vijf maanden geleden bevallen van een kerngezond zoontje, heel gelukkig, maar ik blijf dik..draag drie maten te groot en zeker met deze warmte is het echt zwaar. Het wil maar niet lukken, geef volledige bv en in de boekjes schreven ze dat door bv je sneller afvalt maar daar klopt niets van! In elk geval niet voor mij, ik vind het zo'n teleurstelling. Vraag me af of ik ooit nog afval? Begonnen met sporten maar snel weer gestopt want samen met werken lukt het me echt niet. Heb gewoon geen energie, moet elke dag een dutje doen smiddags als de kleine slaapt. Anders haal ik het gewoon niet meer. Stoppen met bv wil ik niet, want ik vind het een must omdat we in de familie hooikoorts en eczeem hebben, en ook omdat ik bv wel makkelijk vind en leuk om te geven. Nu zegt iedereen je zult wel afvallen zodra je stopt, maar stel dat dat niet zo is?
Ik hoef niet mooi te zijn maar wil alleen maar dat mijn benen niet tegen mekaar plakken, bah wat is dat een vies gevoel met deze warmte..Ik begin nu echt respect te krijgen voor mensen met overgewicht, want het is echt geen pretje om zo te moeten leven.
Wie herkent dit probleem? Of ben ik weer de enige want ik zie genoeg vrouwen rondlopen met een kleine van 5 weekjes en zelf in kleren van maatjes 36...hoe doen ze dat?
Ik hoef niet mooi te zijn maar wil alleen maar dat mijn benen niet tegen mekaar plakken, bah wat is dat een vies gevoel met deze warmte..Ik begin nu echt respect te krijgen voor mensen met overgewicht, want het is echt geen pretje om zo te moeten leven.
Wie herkent dit probleem? Of ben ik weer de enige want ik zie genoeg vrouwen rondlopen met een kleine van 5 weekjes en zelf in kleren van maatjes 36...hoe doen ze dat?