Ik ben nu 10 en een halve week zwanger en de misselijkheid blijft in alle hevigheid aanwezig. Als ik wakker wordt neem ik een kaakje enz maar helaas helpt dit niet echt. Als ik iets heb gegeten heb ik meteen en vieze nasmaak, neem ik wel een kauwgommetje maar na een paar minuten word ik daar ook misselijk van.
Ik heb dropjes geprobeerd maar daar krijg ik hoofdpijn van, fijn allemaal he?
Het is allemaal voor een goed doel natuurlijk maar de hele dag door ( inclusief ;s nachts) misselijk zijn kan ook best vervelend zijn.
Ik heb al weken geen warm eten op. De verloskundige zei dat dit niet uit maakt, ik kan beter dingen eten die ik binnen hou dan dingen eten die ik toch weer uit spuug.
Ik probeer wel fruit, brood, melk, yoghurt, komkommer en dat soort dingen met beetjes te eten.
Ik heb dropjes geprobeerd maar daar krijg ik hoofdpijn van, fijn allemaal he?
Het is allemaal voor een goed doel natuurlijk maar de hele dag door ( inclusief ;s nachts) misselijk zijn kan ook best vervelend zijn.
Ik heb al weken geen warm eten op. De verloskundige zei dat dit niet uit maakt, ik kan beter dingen eten die ik binnen hou dan dingen eten die ik toch weer uit spuug.
Ik probeer wel fruit, brood, melk, yoghurt, komkommer en dat soort dingen met beetjes te eten.