blijf toch eraf!!!

A

Anoniem

Guest
hey meiden effe mn gal spugen hoor..t is een heel ander onderwerp maar vanmorgen komen we tot de ontdekking dat er in onze auto is ingebroken..hele slot geforceerd..radio pleitte.#$*# piep..
en dat we niks gehoord hebben..hy stond pal voor t huis en slaapk raam was wat open...notabene zijn we er vannacht bijna elk uur wel uit geweest voor onze kleine meid,(erg benauwd/verkouden)en dan kijk ik altijd effe na buiten voor ik mn bed weer induik...zo zie je maar hoe snel dat gaat..
1geluk..de kinderwagen lag nog achterin..en die lag er nog..maar goed ik zei ook tegen mn man beter zo dan de hele auto pleitte..

sorry hoor maar moest dit effe kwijt..doeiiii

HOi

Ik begrijp je frustratie. Blijf met je poten van andermans spullen af.

Een aantal jaar geleden is onze auto gwoon in zijn geheel meegenomen. Met een sleutel, die later afgebroken is < gewoon een namaak dus > Ze zijn er lekker mee gaan toeren. Hebben het hele dak open gesneden met een mes. Alle bekleding kapot. Lekker erin staat pissen e.d. < ja sorry voor de taal > en gewoon ergens achtergelaten. Het was onze eerste auto, we zaten nog op school. Hij stond idd ook naast het huis geparkeerd.

Het is gewoon belachelijk.

Succes......

Groetjes Kirsten

hallo,
ik begrijp helemaal wat je bedoeld.
vorig jaar is er bij ons in de keuken ingebroken terwijl boven lagen te slapen. we hebben niks gehoord. was er net 2 dagen achter dat ik zwanger was. dus dat was even een hele schrik toen.
en inderdaad blijf met je poten van andermans spullen af!!!!!!!!
groetjes

Wat een nare verhalen zeg.
Inderdaad blijf gewoon met je poten eraf.
Ben blij dat wij in een (Achtergebleven) gebied wonen.
Ik laat eerlijk gezegd me auto vaak gewoon van het slot op de oprit staan.
Ik probeer er wel om te denken hem steeds dicht te doen maar ja macht de gewoonte.
En nu met dat gesjouw van de maxi cosi ed.
Maar je staat 's ochtends inderdaad wel raar te kijken.

Verdorie zeg!!!

Wat kl*te voor jullie!!!
Laat ze zelf gaan werken voor dr eigen geld!!!
Wij hebben het ook al een aantal x gehad hoor.
Mijn vriend zn 1ste autootje, dat ding was harstikke gaar, harstikke oude radio en boxen erin.... hebben ze een xtje eruit gehaald.
Een tijdje later ging ik de hond uitlaten en dacht ik... wat staat die auto allemaal scheef??
Wat denk je?? Hebben ze een wiel gejat van zijn autootje!!!
Die band was ook nix meer, dus wat ze daar nou aan hebben gehad??
Gewoon baldadigheid!!
Gelukkig hebben we 2 auto's (die oude van mijn vriend is nu weg trouwens), dus we hadden gelukkig wel een goede auto.
Het ergste is dat we ook een heel sterk vermoeden hebben wie het zijn, maar je kunt nix doen hé?!
Die lui staan tot midden in de nacht op straat te klooien, en houden de mensen wakker, maar overdag zie je ze niet tot een uurtje of 4, en dan begint dat tuig (sorry voor mijn woordkeuze) weer te leven op straat!!
Idd... Blijf met je poten van andersmans spullen af!!!

Terug
Bovenaan