Blijf toch twijfelen...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik blijf er toch een beetje van overtuigd dat ik zwanger ben...ondanks dat ik vorige week ongesteld ben geweest....

Ik had vorige maand pijn in mijn borsten en sindsdien is dat over gegaan, daarna ongi maar ik heb een vreslijk opgezette buik, ben heel erg moe en kan de hele dag wel eten... Misschien hou ik mezelf nog steeds voor de gek, maar dit zou voor mij de 2de zijn (heb een zoontje van1.5) en ik ben ervan overtuigd dat ik nog 1 keer ongi ben geweest toen ik zwanger was van hem (hij was 5 weken te vroeg en de hele zwangerschap zeiden ze dat hij zo groot was)...    

Ik twijfel om weer te testen.... Morgen eisprong, dus we gaan er  gewoon voor, ik ben benieuwd.  

Zag heel veel  blije meiden vandaag die zwanger zijn; hartelijk gefeliciteerd!  

Sandra  

Hoi Sandra,
Moeilijk hoor, maar ga gewoon op je gevoel af.
Het is toch niet erg om extra te testen?
Zal voor je duimen. -xxxxx-

Hoi, ik zou inderdaad ook echt afgaan op mijn eigen gevoel. en als je het al eerder zo hebt meegemaakt...waarom niet gewoon een test doen? Succes, we horen het wel..R

tja als je het al mee hebt gemaakt...
ik heb het ook, gevoelige borsten heb ik nooit gehad maar nu al een paar weken, ben 5 dagen te laat ongi geworden, en voel al 2 dagen rare dingen, steekjes en golfjes in mijn baarmoeder,
weet het ook niet .
succes en laat wat horen

Hoi meiden,

Heb toch getest en nog steeds negatief. Ik zal mezelf wel voor de gek houden denk ik. Vandaag ei, gisteren goed geklust ;-) en morgen en zondag voor de zekerheid ook nog maar (weet nooit of je ernaast zit natuurlijk)...haha. Hoop dat het gaat lukken want we gaan 10 juni op vakantie en dan is mijn nod. 2 Redenen om zwanger te willen zijn!

Veel suc6 meiden, op naar de volgende ronde!

Terug
Bovenaan