Blijf van mijn haar af!!!! foto's

A

Anoniem

Guest

Mijn schoonzus is kapster en heeft vandaag voor het eerst Fabio's haar geknipt.
Hij nam het haar niet in dank af, kijk maar:

Hee wat doe jij nou?

Hee joh blijf van me af!!!!!!

Dat jij nou een nepstaart in moet omdat je geen haar hebt, maar laat het mijn lekker zitten!!

Groetjes van Cissy

Ah gosh.....wordt maar lekker driftig hoor Fabio, ze moeten ook van je mooie blonde engeltjes krullen afblijven!
Max van de week ook weer naar de kapper geweest, haha ik moest bijna huilen...hij is ineens een echt klein jongetje geworden en niet meer een baby.
Nou kereltje, neem maar lekker een blikje bier voor de schrik hahaha

Ajuus, ilja

Hahaha.. Daarom doe ik Kay ook af en toe een beetje "bijknippen" zodat hij er aan went. Nu heeft hij meestal ook een kam in zijn handen en kamt dan zijn eigen haar onder het knippen hahaha.. (voor de mensen die het niet weten; ben "vroeger" kapster geweest)

Heel verstandig om af en toe een beetje te knippen. Zo wordt het haar niet zo piekerig/slierterig en kan het mooi groeien.

Maar eh,. heb je ook een foto van het voor en na resultaat?

Esmé mv Kay

Nee die heb ik niet omdat er echt maar een ienie minie stukje af mocht! Ik ben er echt naast blijven staan om te kijken of er niet teveel afging haha
Dus echt verschil zie je haast niet hoor...

Groetjes van Cissy

Hahaha wat een leuke foto's
En dat commentaar ik doe het bijna in mijn broek.

Liefs Ilse mv Danique

Het is ook wat! Goed hoor Fabio dat mama gewaakt heeft over die mooie krullen!!!

Groetjes
Susan

hahaha wat grappig zeg.....hihi

Yoëll is al zeven keer naar de kapper geweest en hij vindt het schitterend hihi...zijn ook hele leuke meiden en doen gewoon een beetje gek tegen hem......hihi ....volgende week woensdag heeft ie weer een afspraak staan ......

maar Fabio....je hebt prachtige haartjes hoor...en je tante zal er vast wel heel voorzichtig mee doen

liefs denise

Haha,grappig hoor!
En goed dat je erbij bleef om zeker te weten dat er niet teveel van die prachtige haartjes verdwenen op de grond!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan