Blijft de mamaclub voorjr 08 bestaan?

Zouden wij blijven bestaan als onze kinderen 2 jaar geworden zijn????? En zo ja, hoelang????
In de mamaclubs staat ook het voorjaar 05 forum bijv. nog. Terwijl op het oude forum de mamaclubs verwijdert werden. Zo waren er ook nog veel moeders actief op het najaar 05 forum waar ik schreef na de geboorte van Emma.
Ik hoop dat op het nieuwe forum een mamaclub blijft bestaan zolang er actief geschreven wordt. Want ik vond het vorige keer niet leuk dat onze club toen eigenlijk verdween.

Ik ben begonnen op het zomer 2006 forum en wij "leven" ook nog steeds hoor! Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat de animo daar nu wel langzaamaan minder gaat worden. De meeste meiden hebben inmiddels 2 of 3 kindjes en soms simpelweg geen tijd meer. Wel zijn er in die 3 jaar op dat forum leuke, mooie, en lieve vriendschappen voor het leven gesloten denk ik! Sommigen mama's zien elkaar nog steeds geregeld, erg leuk!
Dus ik denk dat we elkaar hier nog wel een paar jaar kunnen "zien", hahah!

Liefs, marieke mv Thomas, Nina en Job

Hoi,

Ik hoop ook dat deze blijft, ik zat ook eerst op voorjaar 05 en die was idd in een keer weg!
Zou erg jammer zijn, anders maar even een mailtje naar het forum sturen???

Gr MJ

k hoop t wel!!!!!

als k zo verder kijk, zijn wij een van de weinige die nog echt actief zijn op t forum.
vraag me alleen af waneer we naar t nieuwe forum verhuizen.
t is al bijna winter en zouden eind zomer/begin herfst al verhuizen.

kan niet wachten om weer fotorondes te doen!

liefs, do

Hallo,

Ik hoop ook dat we nog blijven bestaan. Het is fijn om af en toe om raad te vragen, advies te geven óf even je ei kwijt te moeten.
Ook ik ben, net als Marieke, begonnen bij het zomer2006 forum begonnen. Dit forum was heel actief, op een gegeven moment ben ik een tijdje afgehaakt en ook nu lees ik daar eigenlijk alleen nog maar mee.
Ik hoop dat we binnenkort het nieuwe forum krijgen, al begin ik net een beetje te wennen aan dit forum, al is het wel jammer dat we hier geen foto's kunnen plaatsen.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan