Blijft nog even spannend........

Hay meiden,

Moest vanmorgen naar de verloskundige:

Helaas is hij niet ingedaald maar ligt wel met zijn hoofd naar beneden.....

Dinsdag terugkomen en dan opnieuw voelen en anders een echo waarom hij niet is ingedaald......

spannend!!

Liefs

P.s: heb wel vaak krampen en harde buiken 's nachts daarom snappen ze niet dat hij nog niet is gezakt. Het kan zijn dat ik komend weekend flinke krampen krijg en hij alsnog indaald........ben zo benieuwd! Ben nu 36 weken alweer...........

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ja, de kleine mannetjes houden ons bezig, hihi! 1 ding is zeker, een eigen willetje hebben ze nu al wel, haha! Zal hard voor je duimen, dat alles gewoon gaat zoals het hoort, hihi! Doe ik dat gelijk voor mezelf, hihi!

Liefs Kirsten

Bij mij was de eerste ook niet ingedaald, bij 41 weken wel gezakt maar lag niet vast. Had wat tips gekregen voor het geval de vliezen braken, maar was niet nodig. Begon met weeen en in het ziekenhuis braken de vliezen pas. en de baby zat toen wel meer ingedaald. Heb wel langer moeten persen omdat de baby zo hoog zat.
Maar alles kan nog hoor misschien zit de kleine uk van jou morgen ineens ingedaald....!
Het voordeel is dat je niet de hele tijd dat hoofd tussen je bekken voelt:)

Fijn dat de kleine spruit wel netjes met zijn hoofd naar beneden ligt! Mijn eerste is ook nooit ingedaald, pas met de bevalling. Deze muppet is voor een stukje ingedaald, maar schijnbaar hoeft een derde weer helemaal niet in te dalen. Nou, hopelijk daalt hij deze week nog in en anders kun je volgende week nog even gaan spieken.

schijnt dat de baby,s kunnen indalen tot vlak voor de bevalling dus dames maak je niet al te druk over dat indalen onze baby,s komen er toch wel uit er is er nog nooit 1 blijven zitten volgens mij...

Ha,

Geniet er maar van, vaak dalen ze op het laatst wel in en bij mij is de kleine al ingedaald en voor mijn gevoel komt het er al bijna uit. Maar zo is het altijd wat

succes nog even

37 wkn zwanger van 3e

Die van ons ligt ook al goed en voor mijn gevoel is ie ook al ingedaald omdat ik voor mijn gevoel het koppie voel als ik loop. Ben 34 weken van de eerste dus heb geen idee of ik het me nou verbeeld of dat ie echt gezakt is. Dinsdag mogen we weer kijken dus dan horen we het wel:D

Terug
Bovenaan