Blijkbaar mag ik niet positief testen

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Nou vanmorgen een derde testje ertegenaangegooid.
Het is nu dag 34.
Maar helaas het mocht niet baten.
Weer negatief.

Liefs, Nadine.

ha nadine

jij bent toch ook nog niet zo lang geleden gestopt met de pil?
misschien is alles nog erg ontregeld in je lichaam en heb je nu een lange cyclus
ik ben nu pas een klein beetje ongi nadat ik 24 juli ben gestopt met de pil dat hoeft de eerste keer niet zo te zijn maar kan die keren erna wel weer in de war zijn   en tuurlijk test je op een gegeven moment wel een keer positief maar alles heeft tijd nodig (jammer genoeg) veel succes en ik blijf voor je duimen

grt bezig bijtje

Je hebt gelijk.

Sorry, ik baal gewoon en voel me teleurgesteld.
Maar tegelijkertijd ook boos omdat ik dit voel omdat ik nog maar in ronde 1 zit.

Ik kan er gewoon niet goed tegen dat ik niet weet waar ik aan toe ben.

Liefs, Nadine.

he meis

ik weet maar al te goed hoe het voelt! maar als ik je een tip mag geven, probeer nu minstens een week niet te testen! het is je 1e ronde en je lichaam moet nog op gang komen!! het is frusterend! kus

Hoi Nadine,

Ik zit eigenlijk in het zelfde schuitje. Ik zit nu op dag 40 en nog niet ongi. Ik heb gisteren ook getest en die was negatief net als afgelopen donderdag. Nu ga ik proberen een week te wachten en ben ik het dan nog niet doe ik weer een test.
Het enigste wat ik je kan adviseren is afwachten hoe vervelend   moeilijk het is. Ja het is je 1e ronde (bij mij ook) dus kan ook van de pil komen.
Ik leef met je mee en wens je succes (hoop natuurlijk dat de test snel positief is voor je).

liefs An

Wel klote he als je niet weet wanneer. Ik heb bij mijn eerste 2 zwangerschappen de eerste cycles steeds op 38 dagen zitten dus nog even wachten. vandaag heb ik nod nog geen rode duivels gezien maar ik probeer tot zaterdag te wachten met testen.

Heb geduld ook al is het moeilijk

Dank jullie wel!
Lief!

Ik zou eigenlijk ook pas komende vrijdag of zaterdag gaan testen, maar ik kon het gewoon niet laten. En daar baal ik dan van. Komt ook omdat ik best veel tijd heb om erover na te denken enzo.
Het is voor een goed doel en als het deze ronde echt niet raak is, zal het zeker in een andere ronde wel zo zijn.
Ik probeer nu positief te bijven. Probeer he. Hihi.

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan