blijkbaar teweinig info gekregn van cb help

hallo wie o wie kan mij antwoord geven want blijkbaar doet het cb ook niet veel.

Hoeveel mag een kind van 10 weken drinken??Mijn dochter is echt niet mager en klein iedereen schrikt er van als ik zeg ze is nog maar 10 weken is. Ze weegt nu 6,5 kilo en ze 61,5 cm dus dan weten jullie genoeg.Maar ik las net die verhalen over wat sommige kids drinken dan denk ik die van mij drinkt echt teweinig elke keer en vandaar dat ze honger heeft.ze slaapt ook niet snachts door alleen omdat ze honger heeft en dat ze dus teweinig krijgt.Ze drinkt nu per keer plus minus als ze honger heeft 120cc.En ze hebben op het cb er ook helemaal niets over gezegt.stom he.
Wat een verhaal zeg.
nou groetjes allemaal
 
bauwina en janine
 
Beste Bauwina,

Mijn dochter is nu 9 weken en ze drinkt nu 160 cc dus ik vind 120 heel weinig.
En ik heb een kleine baby dus ik zou denken dat een grote baby nog wel iets meer nodig is. Ik zou het gewoon met 10 cc verhogen en dan na een dag of 5/6 weer.
Je merkt dan vanzelf wanneer ze genoeg heeft en ze zal waarschijnlijk direct na de fles in slaap vallen.

Succes!
 
Hoi,

Als je kindje flesvoeding krijgt, dan kun je gewoon aanhouden wat er op het pak staat bij het aantal kilo's dat je kindje weegt.
Als je kindje meer gaat drinken per voeding, dan wordt het aantal voedingen minder. Je kindje mag niet meer dan een liter kunstvoeding per 24 uur.
Mijn dochter zat altijd rond de 900 ml. Hoe meer ze dronk per voeding, hoe minder voedingen ze kreeg.
Ik hield altijd aan, als de fles snel opgaat en  ze is niet tevreden krijgt ze meer.

Groetjes
 
wat is er mis met haar lengte en gewicht? Prima toch?
Mijn zoontje woog met 12 weken 6930 en was 59,5 cm.
Dus heel normaal het gewicht en de lengte van je dochter!
En dat ze minder drinkt, ze groeit er wel goed op, maar inderdaad zal ze geen honger meer hebben als je meer geeft. Mijn zoontje kreeg toen 200.
 
Hoi.

Volgens mij gaat het goed hoor. Mijn dochter woog met 10 weken, 5300 gram en was 59 cm. Toen dronk ze nog 5 voedingen van 120 en dat ging net aan op. Maar mocht al naar 4 voedingen als ik dat zou willen.

Ondertussen in ze 12 weken en krijgt ze 3 x 150 en 1 x 180

Groetjes Patricia
 
Allemaal heel erg bedankt ik heb haar dit weekend voor het slapen wat meer gegeven en dan om 22.00 en ze sliep als een roos.In een keer door ze werd van morgen pas om 6.45 wakker.Ik wist niet wat mij over kwam ik moet er gewoon aan wennen.

groetjes bauwina en janine
 
Terug
Bovenaan