Blijkbaar toch niet de hitte?

A

Anoniem

Guest
Nou het gaat lekker hier. Op de forum dag had ik 2 spugende kids  en dacht ik nog dat het de hitte was. Maar vandaag hebben bij de koorts..de een 39 de ander 39,8...ze hoesten en spugen en willen niets :(. Pfff ik weet het niet meer wat ik nog kan doen. Word een lange nacht denk ik.

Ow jeetje... Nou ik zou zeggen heel veel sterkte en succes vannacht. Zijn ze wel opgehouden met overgeven dan?

Lekker veel (niet tè veel natuurlijk) vocht geven. En natuurlijk...... LOVE

Groetjes Marieke

Wat vervelend!! Hopelijk voelen ze zich snel beter en krijgen jullie nog wat nachtrust..
Groet mv Thom

Nee helaas word er nog gespuugt. Mirthe net zelfs tussen 2 wasmanden in....dus ga morgen even rustig bekijken hoe erg het bespettert is en wat er overnieuw moet . En helaas is manlief lekker uit vanavond (stond al een tijd geplant) dus sta er alleen voor vanacht.

Oh jee, het gaat dus rond!
Veel beterschap voor je kindjes. Klein pluspuntje: ze zijn tegelijk ziek en niet na elkaar...
Ik wens je een goede nacht(rust)!

Getsie.... helemaal omdat je er alleen voor staat vanavond....
Gisteravond gingen wij ook op visite bij hele goede vrienden (die meid is onze gastouder, dus Tygo is daar bekend)... Hij wilde niet gaan slapen. Anton (hubbie) liep heen om te troosten en Tygo heeft daar ook de gehele slaapkamer eronder gekotst. Hij eronder, Anton eronder, campingbedje aan de onderkant eronder, commode eronder en de vloer en overloop eronder gespetterd. Hartstikke zure lucht ook. Ik heb Tygo daar maar onder de douche gedaan, hij was zo ontzettend vies. Op zijn gezicht zat een heel plakaat kots, z'n wimpers plakten helemaal aan elkaar  Getver.....

Bij Tygo was het een combinatie van boosheid, warmte en een hoestbui. Hij is niet ziek gelukkig. Toch had hij wel wat dunne poep vandaag... Hmmm we wachten af.

Nogmaals heel veel succes ermee vannacht. Ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen en morgen weer wat fitter zijn!!!

happyM.

Achhh arme Tygo! Tja voor hetzelfde geld heb ik de hele boel aangestoken  daar met mijn zieke kindjes.....ik hoop dat het dus echt de boosheid was. Overigens spuugt Mirthe ook als ze boos is, dus die kant ken ik ook. Lijkt net of mijn kids alleen maar spugen als ik dis zo schrijf.......,maar aan mirthe der spekjes is wel te zien dat ze daarnaast gennoeg binnen krijgt.hihi
Succes met Tygo!

Terug
Bovenaan