blijven hopen op wonder

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Na vorig jaar twee miskramen te hebben gehad ben ik zo moe om nog te hopen op een wonder.
Ik ben net 40 jaar geworden, rook niet drink niet en ben kern gezond!
Alles is verder prima in orde ook inwendig, geen verklevingen aan eiestokken, gezonde baarmoeder, regelmatig eisprong(weet precies wanneer), en nog steeds geen zwangerschap.
Heb 1 fantastisch dochtertje, en ze is nu bijna 9 jaar en ben na 9 jaar vorig jaar eindelijk weer zwanger geweest, tweemaal toe, en beide miskramen gehad.Mijn vriendinnen van dezelfde leeftijd zijn binnen twee tot 6 maanden zwanger. en mijn dochtertje heeft soms zo'n verdriet dat ook zei geen broertje of zusje heeft.
Wie heeft hetzelfde meegemaakt en wat kan ik nu nog doen om nog een kindje te krijgen, ik heb elke maand zo'n verdriet en ben zo teleurgesteld in mezlef, dat ik niet zwanger raak of miskramen krijg, waardeloos toch.
wie heeft nog een goede tip voor me of hetzelfde meegemaakt.

Hoi,

Jeetje, kan me voorstellen dat je elke maand weer teleurgesteld bent.
Zelf ben ik drie jaar bezig geweest voor dit wonder, en dat vond ik ook al lang, maar nog niets vergeleken bij jou.
Zelf heb ik toen die tijd veel gehad aan het forum Als zwanger worden langer duurt.
ook op deze site.
Misschien heb je hier ook wat aan, ik wens je veel sterkte, en kracht om te blijven hopen op een wonder.

visje

hoi heb dit niet meegemaakt (2e heeft een jaar geduurd dus niks vergeleken met jou)
maar ik wilde toch ff reageren;

het is heel vervelend en ik snap je reactie, maar probeer toch ook positief te blijven en probeer te visualiseren dat je 2 kinderen hebt, en geniet van je dochter die je wel hebt, en mischien moet je het even loslaten en je focussen op andere dingen/??????

weet dat ik niet echt mee kan praten maar hoop dat je er wat aan hebt, is bedoeld als een hart onder de riem.

groetjes linda

Terug
Bovenaan