blijven liggen

Hallo,

Wij zijn nu ongeveer 6 maanden bezig om zwanger te worden en dit is de eerste keer op dit forum. We doen het rustig aan en hebben niet altijd om de dag seks. Maar we willen wel graag. Nu heb ik misschien een heel rare vraag, maar ik stel hem toch even. Moet je na de daad nu blijven liggen, of je kun (net als ik altijd doe) daarna meteen naar de wc lopen. Hoe snel zwemmen die zaadjes nu eigenlijk?

Ik hoop dat jullie mijniet wat vreemde vraag kunnen beantwoorden.

Groetjes,
Ivy
 
Ik zal het toch eens proberen, wie weet. Volgens mij moeten we volgende week weer aan de slag...dan blijf ik zeker even liggen.

bedankt voor jullie antwoorden..
 
Ik blijf zelf met m'n benen in de lucht liggen. Helpt het niet dan is het toch nog een komisch gezicht hihihi.

Over dit onderwerp worden heel vaak vragen gesteld hier en er is hier echt niks een vreemde vraag!!!

Veel succes,
Ank
 
hoi hoi,je kan inderdaad beter even wachten met naar de wc gaan,ik ga altijd even een min of 5 met de benen in de lucht,en een uur of 1 a 2 later naar de wc,als ik dan moet gr manuela
 
Weet je dat mijn oma 60 jaar geleden maar niet zwanger werd? Toen zei haar HA; billen omhoog na de daad! En ja hoor, daarna, werd ze 3 jaar achtereen zwanger van mijn oom, moeder en tante.
Dus het helpt wel.
 
Terug
Bovenaan