Blijvend bloedverlies

Hi,
Ik ben vandaag precies 11 weken zwanger waarvan ik al minimaal 6 weken bloedingen heb. Deze bloedingen verschelen per keer qua kleur (helderrood, donkerrood en bruin) en hoeveelheid (van druppels / alleen bij afvegen tot ineens een maandverband vol).
Ondertussen ook al een paar keer een extra echo gehad door het bloedverlies, met telkens gelukkig positief bericht. Vrijdag weer een extra controle omdat het te lang gaat duren tot de 13 weken echo.(vooral voor mijn eigen stres dus)
De gyn zegt nu nog niks te kunnen onderzoeken omdat het te vroeg is, maar wil zelf weten wat het is ondertussen. Op deze manier kan ik 0,0 genieten van mijn 1e zwangerschap.

Zijn er dames die hier ook last van hebben / hadden en tips hoe hiermee om te gaan en vanaf hoeveel weken heeft de gyn onderzoeken gedaan?
 
Ik heb geen ervaring of tips, maar wil je een hart onder de riem stwken. Ik kan me enorm goed voorstellen dat je je zorgen maakt, want het eerste trimester is al spannend genoeg, ook als alles wel gewoon goed gaat. Helaas is het voor een heel groot deel afwachten hoe het zal lopen, want helaas gaat de tijd niet sneller als je je zorgen maakt. Maar ik snap heel goed dat je extra echo's wilt en meestal zal een verloskundige of gyn er alles aan doen om je zorgen proberen weg te nemen, voor zover hij/zij dat kan. Heel veel sterkte, ik hoop dat je bloedingen snel stoppen en dat je van je zwangerschap kunt gaan genieten!
 
Geen ervaring met een aantal weken dat lijkt mij echt verschrikkelijk.
Ik heb wel met 8 weken bloedverlies gehad helder rood en liep langs mijn benen lag een hele plas.
Ik was op het winkelcentrum dus mijn moeder heeft meteen de ambulance gebeld en ben toen mee genomen de ambulance broeders zeiden ga maar uit van een miskraam.
In het ziekenhuis meteen een echo gekregen en zagen wij een kloppend hartje nu een gezonde meid van bijna 6 
Maar ik vond die ene dag al verschrikkelijk.
 
 
Terug
Bovenaan