Blijvende bandenpijn na MK

Hallo, ik ben nieuw hier, helaas.

Ik ben vorige week donderdag helaas mijn vruchtje verloren na ongeveer 4 weken zwangerschap, dus al vrij snel. Ik had ook nog geen test gedaan, maar was eerder zwanger geweest en kende de symptonen. Doordat ik in 1 keer heel veel bloed verloor bleek het een MK geweest te zijn. (als je al hierover kan spreken na 4 wk zwangerschap).

Nou heb ik hetvolgende probleem, de bandenpijn gaat nl niet over, zeker als ik gegeten heb of naar het toilet geweest ben is de pijn heftiger.
Wat kan dit zijn, hebben jullie ervaring.

Alvast bedankt,
Jasmijn

Hoi Jasmijn,

echt balen dat het mis is gegaan, maar gelukkig maar in zo'n vroeg stadium.
heb je al contact gehad met een gyn. of verloskundige??
die zou ik wel even bellen, misschien kan de gyn. even een echo maken om te kijken of alles er wel echt uit is..
of misschien was je wel zwanger van een tweeling en is er maar 1 vruchtje afgestoten en ben je nu nog steeds zwanger en heb je daar die bandenpijn van..... wie weet???
nee, ik heb echt geen idee, maar ik zou in ieder geval even contact op nemen met een gyn. als je een miskraam gehad hebt, hij of zij kan je dan toch even onderzoeken en even een echo maken...??

ik heb 26 juli een miskraam gehad en nog zeker anderhalve week daarna last van buikpijnen gehad... bandenpijn, maar ook krampen.
nu is het eindelijk over, maar heb wel nog steeds last van heel laag onderin mijn rug.
ik heb ook geen idee wat dit is, maar ik maak me er ook niet heel erg zorgen over.. ik zie het wel.

heel veel sterkte.

groetjes van mij..

hoihoi

toen het bij mijn eerste bevalling mis ging heb ik onwijs veel pijn gehad
zelfs nog maanden erna
ik ben erg boos geweest en vroeg me ook af of ze wel alles hadden weg gehaald
de dokter heeft me naar de fysio gestuurd omdat mijn bekken niet meer goed waren
door middel van oefeningen is het toen over gegaan

liefs soepkipje

Terug
Bovenaan