Blijvende herinnering aan je zwangerschap!Voor alle zwangeren...

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Tijdens mijn zwangerschap van Feline wilde ik graag iets blijvends als herinnering aan mijn buik. Daarom hebben we toen mijn buik gegipst met gips van de apotheek < ook voor gebroken benen e.d. > Kost bijna niets, en erg leuk. Heb wel eerst mijn buik met doorzichtig folie omwikkeld anders krijg je het gips er NIET meer af!!!!

Ik dacht: Misschien leuk voor anderen om ook te doen?

Groetjes Kirsten

Hoi Kirsten,

Ik kon via mijn werk zo'n gips pakket bestellen, dus dat heb ik ook gedaan en ik heb nu ook zo'n mooi afdruk van m'n buik, alleen ligt hij op de kast in m'n zoontje z'n kamer, moet hem nog een plekje geven....maar het is zo'n mooie herinnering!

Groetjes
Angel

Ik heb dit ook gedaan bij mijn vorige zwangerschap, via alwayremember geloof ik dat het heet........
erg leuk om te doen!

Met jaloezie ziet ik hier naar te kijken, vorig jaar had ook ik gips bij de apotheek gekocht, het leek me zo leuk! Om het daarna ook te gaan beschilderen, ik had er helemaal zin in, en dat geklieder op je buik leek me heerlijk!
M'n vriend had het erg druk op zij werk, dus de eerste 2 dgn kwam er er niet van, we zouden het net vrijdagavond doen, als hij thuis kwam van zijn werk.....
nou je raadt het al, ze kwam er al aan!
Heb die avond heel iets anders gedaan! haha
Ze was 2 wkn te vroeg, maar de volgende keer doe ik het al bij 8 maanden! haha

Hoi Kirsten,

Dit vind ik ook zo gaaf!!! En ook ik kijk met jaloezie hoor.
Ik had de pakketten nog niet eens in huis, mijn dochter kwam 7 weken te vroeg...

Aan alle zwangere de tip: wacht echt niet te lang met foto's en andere 'creatieve buikplannen', voor je het weet is het te laat.

Bij nummer 2 doen we gewoon nog een poging.

X Linda
mv Isabelle 26-5-2007

Hoi

Ik ben er ook erg trots op.

Het leuke is dat die pakketten zo 20 a 25 euro kosten, maar als je zelf gips bij de apotheek haalt is het nog geen 6 euro bij elkaar...

Groeten Kirsten

Terug
Bovenaan