<p>Hej iedereen ik ben echt ten einde raad. Mijn zoontje is nu bijna 6 maanden . Er is nog geen enkele pijnloze dag voorbij gegaan . Elke dag en heel de dag door heeft hij last van zijn buikje / maagje / darmen . Ik weet het zelf niet meer en ik weet ook niet meer wat een normale pijnloze baby doet . Hij heeft momenten op een dag dat hij zeker vrolijk is en lacht en leuke geluidjes maakt maar desondanks zie ik dat hij zich steeds verzet tegen zijn krampen . Hij maakt heel moeilijk stoelgang moet zo hard persen dat hij helemaal rood word. Windjes laten is voor hem heel pijnlijk al weet ik niet waarom hij zoekt verschillend manieren om druk te kunnen zetten om een windje te kunnen laten . Zoals met zijn tong protjes geluidjes maken als brullen als een leeuw ja het is moeilijk uit te leggen eb klinkt heel erg grappig en dat is het soms ook maar ik kan hem niet meer zien afzien . Ik heb letterlijk alles al geprobeerd . Er is een bloedafname gebeurt voor kma uit te sluiten dat heeft hij niet , geen bacteries , er is een echo gemaakt van zijn buikje alsook een foto . Zijn plas is nagekeken maar alles leek inorde . Reflux had ik niet laten testen omdat de arts zei na hij mijn uitleg had gehoord dat het geen reflux kan zijn. Ik heb verschillende soorten fles voeding gehad . Nan optipro krampen , nutrilon omneo krampen , althera krampen , novalac ar digest harde stoelgang dus ook krampen , nan complete comfort ook krampen , nutrilon pepti mct de eerste week ging kei goed en daarna begon hij een heel flesje terug te geven wat hij nog nooit gedaan had. Uiteraard gestopt met die flesvoeding. Nu zit ik terug op complete comfort maar tijdens zijn flesje krijst hij het uit van de krampen doe er 40 min over om zijn flesje binnen te krijgen . Constant zit hij te duwen om te kunnen poepen en wanneer hij dan eindelijk poept voelt hij zich nog niet beter want hij krijgt er niet alles uitgeperst . Zelfs met vaste voeding krijst hij het uit van de krampen . Voor zijn stoelgang heb ik eerst lactulose gebruikt maar daar werden zijn krampen nog harder van . Nu gebruik ik forlax junior maar zie nog steeds geen verschil . Het hele vreemde snachts lijkt hij er geen last van te hebben . Ik geef hem zijn laatste flesje rond 12u dan krijst hij eerst tot hij gekalmeerd is en dan slaapt hij tot 08u verder . Ook gebruik ik hepar water helft van het water hepar en andere helft louise water . Heb altijd evian gebruikt . Ik doe extra water er ook bij 10cc soms 20cc . Ik ben ook al naar osteopaat geweest maar echt niks helpt . Wat zou er toch aan de hand zijn met hem? Iemand ervaring? </p>