Blijvende krampjes na eisprong en advies nodig

<p>Hallo allemaal ik ben sinds december gestopt met de pil en sindsdien proberen mijn man en ik een kindje te krijgen. Ik heb deze maand goed mijn afscheiding in de gaten gehouden en donderdag had ik best wat krampen rond mijn eierstok en voor het eerst (denk ik) mijn eisprong gevoeld. Vrijdag was mijn afscheiding ook weer normaal. We hebben woensdag en donderdag het gezellig gemaakt en nu heb ik sinds mijn eisprong steeds hele lichte kraampjes. Dit heb ik nog niet eerder gehad en ik heb ook gewoon een heel "verliefd" gevoel en gedroomd dag we een zoontje hadden. Iemand die dit herkend of ben ik nu mezelf aan het gek maken? Ik probeer er niet zo mee bezig te zijn, maar in mijn omgeving zijn er een heleboel mensen die oma, moeder etc worden en dus is het best moeilijk. Ik heb ook wel zoiets van als het deze maand niet lukt dan volgende maand weer, maar ergens wil ik dat het toch wel eens gaat lukken. Ik ben zo bang dat het niet gaat lukken, omdat mijn moeder een hele slechte baarmoeder had en van geluk mocht spreken dat ze nog 2 kinderen heeft mogen krijgen.</p><p>Heerlijk dat ik het even van me af kan schrijven hier en ervaringen kan lezen dat geeft me erg rust :)</p>
 
Hoi DaphneP.
Heeeeel lastig om jezelf niet gek te maken met elk steekje/krampje/of droom.
 
Ik zit in t zelfde schuitje. Woensdag een positieve ovulatietest gehad en dus op woensdag en donderdag gezellig gedaan.
Zere lies. Links steeds steekjes en ook erover gedroomd maar ook vroeg wakker. Ik ben een echte slaapkop dus dit is echt anders dan nornaal.
 
In april 2018 ben ik voor t eerst zwanger geworden. Helaas is dit niet goed gegaan is mbv een curretage ons kindje weggehaald met 11 weken. 
Zit nu dus op poging 2 na de miskraam. 
Wanneer mag jij testen? Ik de 23e als t goed is.
 
 
@kikivermeer ik mag ook de 23e testen en hoop echt dat het nu raak mag zijn :) Wie weet testen we allebei wel positief ;)
 
Terug
Bovenaan