Blijvende nesteldrang??

Hebben julliem er ook nog steeds last van?dat alles schoon en opgeruimd moet zijn??

nou ik wel.ben iedere dag wel aan het poetsen,(gelukkig wel iets minder dan tijdens mn zwangerschap)maar toch is die drang er dat alles schoon en opgeruimd moet zijn,vooral de kamer,de keuken en de wc.ben vaak sochends bezig,en in de middag dan nog afwassen en stofzuigen,en dan nog met de kids wandelen.
was benieuwd of jullie het ook hebben,ben eigenlijk voor ik kids had nooit zo precies geweest,mn man noem me al:mien dobbelsteen haha.
liefs jootje

Goh, ik wens iedere dag weer dat die niet te beteugelen poetsdrang weer terug komt!

Ja, ik wil ook veel meer dan vroeger dat mijn huis schoon en opgeruimd is, maar waar ik tijdens mijn zwangerschap echt super gemotiveerd was, heb ik er nu echt geen zin in. Ik moet mezelf er echt toe zetten. En dan vooral het poetsen, ik die 't wel maar blùh, met tegenzin hoor.
opruimen doe ik wel tig keer per dag. Zeker nu ons mannetje de hele benedenverdieping onveilig maakt ;-)

Nee hoor, doet u mij maar wat van die poetshormonen, of nog beter: een zelfreinigend huis!

X
Evje

Wat grappig om te lezen, ik moet mezelf er ook echt toe zetten om te gaan poetsen. Er zijn zoveel andere dingen die "moeten", huis opruimen, de was.. Er lijkt geen eind aan te komen.. :)
Liefs

Bwahhh, hier ook ANTI-poetsdrang! Wij zijn net verhuisd en hebben nu onze schoonmaakster ook niet meer, wat een ramp! Ik heb er ZO'n hekel aan! Maar ja, je wilt inderdaad wel dat het schoon is voor die kleine. Maar elke dag poetsen? NEVER!

Ik heb v.a. mijn 13e schoongemaakt (kantoor, thuiszorg, etc.) en ik heb er de laatste jaren schoon (haha) genoeg van.... en 't is inderdaad al druk zat met zo'n kleintje.

Dus als je een keer zin hebt om bij mij langs te komen ;-)

Haha ,had ik dat maar. De drang is er wel,maar ik heb er gewoon de puf niet voor hahaha. Mijn 2 oudste van bijna 6 en 4 maken zo,n gigantische rommel,overal vindt ik speelgoed,dus ben van plan om 1 deze dagen grote opruiming te gaan houden.Moet zeggen dat ik er wel weer meer zin in krijg,nu die donkere dagen voorbij zijn.Ik heb altijd zo,n winterdip,blech! Wat ik wel heb ,sinds de kinderen er zijn,dat ik me mateloos irriteer aan de haren van onze hond.Hij haart nu heel erg,maar vroeger kon me dat weinig schelen,als ik dan een dag oversloeg met stofzuigen,maar nu...Ik zie er tegenop als Noah dadelijk gaat kruipen,dan kan ik echt geen dag overslaan.Onze middelste heeft vrij lang gekropen,tot 16,5 mnd en dan stofzuigde ik vaak 2 x per dag. Ik speel daarom ook nooit met Noah op de grond ,maar hij wilt ook nooit zitten,alleenmaar staan of in zijn loopstoeltje,dus van mij mag hij het kruipen wel overslaan hihi ; )

Terug
Bovenaan