blindedarmontsteking???

ik ben bang dat ik iets aan mijn blinddarm heb,een ontsteking ofzo.

wie heeft hier ervaring mee tijdens de zwangerschap???

ik hoor het graag van jullie.

groetjes esther27 (24 weken en 1 dag)

hoi hoi

waarom denk je dat, wat voel je of merk je..

ik heb sinds twee weken af en toe een zeurende stekende pijn links van mijn navel , telkens op dezelfde plek...

ik heb last van een spastische darm en ws heb ik daar meer last van...., darmen komen in de knel nu het kindje groter word en ik kan minder makkelijk naar het toilet.... dus dat is niet bevoordelijk voor je darmen...

ik weet niet of je het zelfde als mij voelt/ervaart...

vraag het anders even je ha..

liefs tobi en sterkte ermee

ik heb ook spastische darmen.werd mij ooit verteld.maar nu heb ik al een tijdje erge pijn rechtsonder in mijn buik.vlak bij de navel.kan soms amper lopen,staan,liggen.

heb al wel een afspraak voor vanmiddag bij de ha.maar omdat daar de blindedarm ligt denk ik dat dus.

groetjes esther27(24 weken en 1 dag)

Hoi Esther,

Ik heb helaas  ervaring met een blinde darm tijdens de zwangerschap......( 20 weken was ik toen zwanger)
ik heb een acute blindedarmontsteking gehad maar het gevoel weet ik nog goed....terwijl ik de pijn van de weeen niet goed meer weet....
Het is continue pijn met steeds ergere wordende pijn.. en kotsmisselijk was ik.gelijk dat je naar de huisarts bent gegaan... hoe is het afgelopen?

Groeten Maaike22 (moeder van Jan 31-10-2005)

hallo maaike22.de ha zei dat het de spieren waren die gingen uitrekken.dus ja dan geloof ik hem ook maar.want hij had nog wel gevoelt aan mijn buik en het was mooi soepel.,maar ik word niet misselijk als ik die pijn heb,dus dan zal het wel zo horen allemaal.

groetjes esther27(24 weken en 2 dagen)

Terug
Bovenaan