blindedarmontsteking

A

Anoniem

Guest
Zoals jullie al lezen had ik dus een blindedarmonteking.   Ik werd donderdag op vrijdag wakker met verschrikkelijke pijn in m'n buik, maar even een paracetamol genomen, en dacht dat gaat wel weer over.   Nou dat ging het dus niet en ben de rest van de nacht wakker geweest.   Vrijdag toch nog maar afgewacht in de hoop dat het over zou gaan , maar om half 3 toch maar naar het ziekenhuis gegaan, omdat ik het niet langer vol hield.   Daar vertelde ze me al snel dat ik waarschijnlijk een blindedarmonteking had, maar het kon ook zijn dat er een cist in m'n eierstokken zat en dat die kapot was gegaan.   Ze stelde dus voor om of te wachten tot de volgende ochtend (wel in het ziekenhuis) of een kijkoperatie te doen, en als het dan een onteking in de blindedarm was die er gelijk uit te halen.   We hebben dus gekozen voor het laatste.   Om 9 uur gisteren avond werd ik dus geopereerd, en waaruit bleek dat m'n blindedarm eruit moest.   Ik was gelukkig al onder narcose dus heb er niks van gemerkt.   Vanochtend mocht ik gelukkig weer naar huis.   Ik voel me nog wel behoorlijk slap, en kan niet veel.   Mark is dus gisteren al naar m'n schoonouders (die wonen hier vlakbij) gegaan, omdat ik hem ook niet mag tillen.   Wel raar zo thuis zonder hem hoor!!!   ik heb hem gelukkig vandaag wel al even gezien.   En morgen komt hij ook hierheen omdat m'n ouders dan ook hier zijn.  

Groetjes Liesbeth mv Mark

Tjonge, dat is niet mis hoor. Wel fijn dat ze er meteen wat aan konden doen en dat je nu verlost bent van die vreselijke pijn. Sterk maar goed aan, dan kan Mark zo weer thuis komen bij je!!

Groetjes Fonske.

Jeetje zeg, das niet niks! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en je kleine mannetje weer lekker naar huis kan komen!

Dikke knuf van Cissy en Fabio

Jeetje wat schrikken zeg.
Gelukkig was het een blindedarmontsteking.
Ik wens je veel beterschap en laat je goed verwennen.

Liefs, Helma en Mirthe.

Heel veel beterschap! Enne  je hebt maar een "blinde darm", dus daar hoef je nooit meer voor naar het ziekenhuis!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan