blodverl.na toucheren/slijmprop

hallo meiden.gisteren is de vk geweest,had flinke samentrekkingen,maar helaas:voorweeen! ben vandaag 39 4,en mocht dit weekend niks gebeuren,gaan ze volgende week wel voor me schipperen bij de gynaecoloog.ik heb namelijk veel vermoeidheidsklachten door allerlei omstandigheden,en nog 1 of 2 wkn dat trek ik niet.maar ik hoop nog steeds op natuurlijke weeen.nu had ik gisteren na toucheren bloedverlies en ik denk slijmprop.. en er drijven allemaal slijmerige sliertjes in m ´n urine.s ´middags de vk nog ff gebeld,ze zei dat het door toucheren kan komen.en zolang ik niet echt vloei,is er geen probleem.heeft iemand hier ervaring mee? linda,39 wkn 4 dgn. ps:ben ook zo nieuwsgierig naar het kleine mensje in mijn buik!
 
Ik ken het, maar volgens mij is het niet de slijmprop.
2 weken geleden ben ik ook getoucheerd en toen had ik ook steeds bloederig slijm. AFgelopen week ben ik gestript en toen had ik weer bloederig slijm.
Ben nu inmiddels 40 weken en nog steeds niks.....pffff

succes
 
hoi Petra,
bedankt voor je reactie.vorige week was ik ook getoucheerd,en toen geen bloed of slijm.maar ja,hoe dichter bij de datum hoe meer kans dat het weker gaat worden.jij ook succes met de aller laatste loodjes! linda
 
Hoi,

De slijmprop zijn geen sliertjes maar meer taai geel/rood spul en meer dan sliertjes, komt ook niet zo snel mee met urine volgens mij maar meer met afvegen.
 
Terug
Bovenaan