Bloed 40+5 ?? Klopt dit wel? Vieze foto!!!

<p></p><p>Heb dit nu 3x gehad vandaag. Had vanacht wat voorweeen denk ik?? </p><p>Die zijn weer gestopt. Nu steeds Dus dit als ik heb geplast. In wc geen bloed en in ondergoed ook niet alleen bij afvegen. Echt wat slijmerig bloed. Gisteren had ik alleen slijm. Met wat roze erin. </p><p>Is dit normaal? Of teveel bloed?</p>
 
Meid bel ff de verloskundige, liever een keer te vaak als te weinig. Ik had zelf geen bloedverlies bevallen met 41wk. Weet wel dat ik gek werd van het wachten en op een gegeven moment echt ff geruststelling nodig had. Verloskundige vind het echt niet erg om gebeld te worden. zie trouwens dat je moet bellen bij helderrood zonder slijm, denk dat het nog bij de slijmprop hoort. Maakt verder ook niks gewoon bellen. Het kan in ieder geval nooit lang meer duren! zettem op! En hoe cliche dan ook.. straks heb je je kleintje lekker bij je ❤️ (ookal koop je er nu niks voor ? ook dat herinner ik me nog te goed) 
 
 
Ik denk ook dat je bevalling is begonnen! Bij mij begon het ook met wat bloedverlies.. ik dacht eerst dat het in me urine zat maar later bleek het dus ook t begin van de bevalling te zijn! 
Succes!
 
Dit zal waarschijnlijk je slijmprop zijn die er in delen uit komt.
Dit kan betekenen dat de bevalling er aan komt maar het hoeft niet. Dat de kleine binnenkort komt is sowieso zeker?
 
Terug
Bovenaan