Bloed bij afvegen

<p>Hoi Dames, Ik ben nu 15 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik had bij het afvegen een beetje bloed aan het wc papier zitten. In de wc zat er niks. Het bleef ook bij die ene keer. Heeft iemand dit ook gehad? Hadden jullie hier voor de verloskundige gebeld?</p>
 
Als het niet meer is dan dat dan zou ik me geen zorgen maken maar je kan natuurlijk altijd de verloskundige bellen om je gerust te stellen. Ik had bij 14 weken ineens een hele golf bloed maar betekende ook niks 
 
Gewoon bellen hoor! Hoeft niks te betekenen, ik heb dit meerdere keren gehad in kijn zwangerschap. Maar ik zou voor de zekerheid gewoon je verloskundige bellen, dan kunnen ze misschien een echo inplannen om te kijken wat de eventuele oorzaak kan zijn. Bij mij is er nooit een verklaring voor gevonden, waarschijnlijk gewoon een gevoelige baarmoedermond en een geknapt adertje.
 
Ik heb behoorlijk wat bloedverlies gehad tijdens mijn 2e zwangerschap. Het was allemaal goed en stopte met week 11. De verloskundige had mij wel gezegd dat ik blij bloedverlies vanaf week 16 altijd even moest bellen. Geen idee waarom, maar ik zou even bellen. Ze zijn sterren in het gerust stellen.
 
Zou je niet teveel zorgen maken.
Heb het ook wel eens gehad, verloskundige vertelde mij dat het kan komen door mischien wat teveel inspanning en het kan zowiso komen doordat alles van binnen nu meer doorbloed is. 
 
Terug
Bovenaan