Bloed bij eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Volgens mijn berekeningen heb ik gisteren mijn eisprong gehad, maar nu zat er vanmorgen met afvegen een sliertje bloed op het papiertje.
Ik heb dit nog nooit gehad na een eisprong, kan dat wel? Ook weer erg pijnlijke boobies net als twee cycli geleden...

Laat die ivf maar komen, ik ben klaar met al die rare dingen van mijn lichaam! Met ivf kan ik tenminste alles afschuiven op de hormonen, hihi...

Liefs Daisy

Ooo daycey jouw lichaam blijft ook maar rare kuren houden hè. Idd snel ivf beginnen des te sneller is daar hopelijk jullie wondertje!

Weet je wel zeker dat je niet zwanger bent? Vorige keer een paar dagen ongesteld nu dit..... Ik heb het zelf nog nooit gehad meid dus weet het echt niet.

Waarom is je lichaam zo raar.......

Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Ik heb vanmorgen een vroege test gedaan, zo een die ik gratis kreeg van deze site, en die gaf negatief aan. Als ik al langzaam hcg aan zou maken, zou een vroege test op zijn minst positief moeten zijn 1,5 week na nod.

Nog even uitzitten... Morgen de zaadtest van mijn vriend en over 1,5 week hopelijk ongi, ziekenhuis bellen en starten!

Liefs Daisy

Pff meid wat ontzettend irri dat je lichaam zo raar doet. Laat die 1,5 week maar snel Voorbij gaan...... Ik ga dan heeeeeeeel hard voor jullie duimen dat het meteen raak is.

Dat duimen kan ik wel gebruiken, hoor, haha!

Ben me nu helemaal aan het storten op mijn toekomstige gastouderschap en morgen lekker naar het Dolfinarium, dus drukte zat. Maandag ga ik weer op mijn werk aan de slag, dus dan gaat ook daar de drukte weer beginnen.

Liefs Daisy

Jeetje meid, wat een gedoe elke maand! Een vriendin van me heeft regelmatig licht bloedverlies bij haar eisprong, dus t kan wel... Heb je een ovulatietest gedaan?
Leuk nieuws van je pleegbroertje!!

Dat scheelt alweer... Ik had er nog nooit van gehoord nl.

Ovulatietesten heb ik al een jaar niet meer in huis... Ik had ze opgemaakt toen we voor echo's naar het zh moesten en geen nieuwe meer besteld.

Ja, super om hem weer te zien! Echt weer even een lichtpuntje!!

Terug
Bovenaan