<p style="text-align: left;">Hallo Dames, </p><p>Afgelopen maandag de laatste controle bij de gynaecoloog gehad en pillen meegekregen voor een miskraam. </p><p>Maandagmiddag 4 pillen ingebracht (vaginaal) een uur gelegen. Na 4 uur begon het te werken. 1,5 echt afgezien met een soort van weeeen. Heb alleen maar op de WC gezeten. Kwam wel bloed maar verder nog niks. hele erge zweetaanvallen gehad en braakneigingen. Na 1,5 werd het minder, op advies gaan douche. Toen kwam er wel het een en ander los aan weefsel. </p><p>In de nacht veel bloed verloren, meerdere keren verschoond en ook een keer flink doorgelekt. De ochtend toch voor de zekerheid 2 pillen ingebracht vaginaal. Hier heb ik weinig van gemerkt. Over de dag heen af en toe krampen maar was te doen. Moest wel goed blijven eten om niet duizelig te worden. Af en toe ook op bed gaan liggen. </p><p>2e avond werden de krampen wat erger maar bleef bij bloed verlies en geen stolsel. De nacht goed doorgekomen met minder bloedverlies. De volgende ochtend wel een groot stuk weefsel/stolsel in mijn maandverband. Kon er niet wijs uit worden wat het was. Ben gaan werken maar werkte dat ik af en toe nog wel van die zweet aanvallen kreeg. </p><p>Nu de 3e dag, ineens weer een nog groter stuk weefsel/stolsel verloren. Alleen ik vind dat er nog echt wel wat bloed uit komt. Als ik op de wc zit veeg ik veel bloed op, moet echt meerdere keren vegen en het water in de WC is ook echt goed rood. </p><p>Ik vraag me af wanneer weet je nu goed of het gelukt is en wanneer neemt het bloeden af? Vind het nog steeds wel veel meer bloed dan bij een ongesteldheid. </p><p>Hoe waren jullie ervaringen en hoe lang na dit waren jullie opnieuw zwanger? Ik hoefde van de gynaecoloog niet te wachten.. ook niet op de eerste menstruatie. als het lichaam het aankan kan mag je dus direct weer zwanger worden als je dat gegeven is. </p><p>hele aparte ervaring dit.. heb me er wel een beetje in verkeken. Maar zou zo opnieuw voor deze methode kiezen. </p>