bloed bij het plassen

Hoi,

5 dagen geleden had ik een positieve zw.test. Vandaag heb ik alleen iedere keer bij het plassen bloed. Als ik me afveeg zie ik niks op het wcpapier. Gaat het fout? Maak me erg ongerust.

gr thea

Hoi thea.

wat ik me afvraag als ik je berichtje zo lees is of je vaginaal bloed verliest of bloed bij het plassen.
Als het bloed bij het plassen is zou ik de huisartsenpost bellen. Dit hoort zeker niet zo te zijn!!!!!

Als het vaginaal bloedverlies is moet je dit kunnen zien bij het afvegen zou ik zeggen, als dit het is kun je misschien altijd met de vk bellen voor extra info.

Succes meid!!!

Hoi hoi,

heb je misschien al eens gedacht aan een blaasontsteking?? Dat zorgt
ook voor bloed bij het plassen, ik heb het zelf vorige week gehad.
Dacht ook dat ik ongesteld zou worden, maar urine test wees op een
blaasontsteking EN zwangerschap.

Groet,

SW

Hier een tip die ik kreeg, om erachter te komen of het bloed uit de plasbuis komt of uit de vagina: Gebruik een tampon. Blijf je bloed zien bij het plassen... dan heb je dus een blaasontsteking, want het kan niet uit je vagina komen! Sterkte!

Vanacht had ik erge buikpijn en vanochtend bij het plassen was er nog bloed. Na vanmiddag is er niks meer te zien en heb ik ook geen pijn meer. Wel heb ik het idee dat ik nog zwanger ben. IK vind het moeilijk om de gyn. te bellen (loop ik bij vanwege complicaties vorige zwangerschap) omdat ik net een paar dagen overtijd ben.

Hoi pipet,

Misschien moet je eerst even je urine laten controleren bij je huisarts.
Het kan heel goed zijn dat je blaasontsteking hebt.
Daardoor kan je ook buikpijn/buikkrampen krijgen.
En dan klopt het ook dat je bij het plassen bloed in je urine hebt.
En dus bij afvegen niks.

sterkte

groetjes steenbokje

Terug
Bovenaan