bloed bij ontlasting

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik maak me een beetje zorgen. Misschien helemaal niet nodig, maar toch....Vandaag had ik bloed bij mijn ontlasting, het leek wel alsof ik ongesteld geworden was. Ik ben nu bijna 37 weken zwanger. Weet iemand of dit kwaad kan voor de baby? Of staat het daar helemaal los van? Ellen

Ik las in mijn boek en vraagbaak van zwanger zijn dat het vaker voorkomt, vooral bij stevige tot harde ontlasting. En ik las dat het op zich geen kwaad kan.

Ik heb zelf totaal geen ervaring daarmee, ben nog maar net zwanger, maar ik wilde het toch vertellen omdat ik het las in mijn boek.

Vertrouw je het zelf niet dan moet je gewoon bellen met je VK. Je kent je eigen lichaam het beste.

Het kan wel voorkomen bij harde ontlasting, maar ik zou het wel bij
je volgende controle melden bij je verloskundige.

Groetjes Jama
38/5

hai princefan ...

schrikken he ?? ik heb het nu ook al 2 dagen , ben 20 weken zwanger en maak  ,e ook flink zorgen ...mocht jij bij dokter geweest zijn zou je dan een gil willen geven ..ik zal morgen ook wel effe bellen maar second opninio is nooit verkeerd , je schrikt je toch helemaal rot ..en een makkelijk onderwerp om over te praten is het niet echt!!

sterkte meid groetjes daan

Hoi
Ik heb gisterenavond nog de huisartsenpost gebeld. Waarschijnlijk komt het van de harde ontlasting. Zolang er geen bloed uit de vagina komt was er volgens hun niks aan de hand. Waarschijnlijk is er een adertje gesprongen. Het kon iig geen kwaad voor de baby. Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan