Bloed en klonters verloren 5 weken zwanger

<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben 5 weken zwanger, maar eergisteren begon ik flink te bloeden met klonters en vandaag nog een beetje bruinig bloed. Ook geen pijnlijke borsten meer.</p><p>Ik heb 21 maart een echo voor de zekerheid.</p><p>Heeft iemand anders dit meegemaakt en toch nog zwanger?</p><p>Bedankt</p><p style="text-align: left;">Groetjes </p>

Hoi,
Ik heb dit in mijn eerste zwangerschap ook mee gemaakt en helaas is die toen geindigt in een miskraam. Ik had er wel buikkrampen bij en jij hebt dat niet dus dat is wel positief!
Bloedverlies komt vaak voor en het loopt vaak ook gewoon goed af!!
Ik zelf vind wachten tot 21-03 wel erg lang.. kan je niet eerder langs komen?
voor de rest is het helaas afwachten hoe moeilijk dat soms ook is.

veel liefs,
Corry 

Hoi hoi 
Wat vervelend voor je. Zou morgen idd de verloskundige bellen en vertellen wat er gebeurd is dan kan je waarschijnlijk eerder komen. Ik heb in november hetzelfde gehad met ongeveer 5 weken zwangerschap mocht op de dag dat ik 6 weken was na de verloskundige komen voor een echo helaas bleek toen dat het niet goed zat en een miskraam had gehad. Wel heeft bij mij het bloedverlies ruim twee weken aangehouden en ook zwangerschapstesten bleven tot twee erna nog positief. 

He dames bedankt voor jullie reactie. Ik heb wel buikkrampen erbij gehad, vergeten erbij te melden.
Ik had meteen de verloskundige gebeld en door de gyn gebeld en die gaven aan dat ze nu toch niks zouden zien, vandaar pas 21 maart echo.

Hey meiden,
Wat een naar bericht Saratjee... Ik hoop voor je dat het vlug ophoud. Bloedverlies komt ook bij vrouwen voor die vervolgens hun hele zwangerschap voldragen dus er is hoop!
Ik zit zelf in precies dezelfde situatie. Ook 5 weken zwanger en vanaf vandaag bloedverlies.. Ik merk dan het (nog) niet heel veel is en weet ook niet zo goed of ik nu wel of niet buikkrampen heb... Maak mezelf een beetje gek denk ik..
Ik heb hiervoor 3 miskramen gehad die ook zo zijn begonnen. Gelukkig ook een gezond peutertje rondlopen. 
Succes Saratjee. Ik duim voor ons!

Oh wat erg, ik zal voor je duimen! En ook al eerder miskramen gehad, pff wat heb jij wat meegemaakt ? hoop zo voor je dat het dit keer wel doorgaat!
Heb dit zelf nooit eerder meegemaakt, heb al 2 kinderen, maar nooit bloedverlies gehad bij beide.
Ik zal duimensi voor ons! Alhoewel ik me niet meer echt zwanger voel..?

Hoi lieve saratje hoop dat alles in orde is. Maar vindt het wel raar van je verloskundige dat ze je niet naar ziekenhuis heeft gestuurd naar de daycare. Ik zou zelf met ziekenhuis hebben gebeld en vertellen wat er is. Wie weet kunnen inwendig onderzoeken 21 maart is wel hele ver.
Nogmaals meid hoop dat het niets ernstig is en je gewoon van je zwangerschap kunt gaan genieten?

Ik heb bij 5 weken een miskraam gehad, geen krampen. Ik zag het uiteindelijk als een ongesteldheid, heb de echo afgezegd omdat ik het idee had dat alles er wel uit was.
Je hoeft dus niet perse krampen te hebben.

Terug
Bovenaan