Bloed en korrelige afscheiding

Hey ladies,

Weer even een vraagje; vandaag verloor ik weer wat bloed, tamelijk donker. Dat is niet voor het eerst, vorige week vrijdag 't zelfde verhaal. Bij het douchen/schoonmaken 'van onder' ;-) haalde ik er soort korreltjes uit, beetje bruinig en wit. Natuurlijk ben ik bang dat het mis gaat (7 weken onderweg nu) dus hoe herken ik of 't weefsel is en er een miskraam aan zit te komen? Of is dat niet te zeggen van te voren? Overigens voel ik me nog erg zwanger; moe, érg moe en zere borsten. Jullie reacties zijn heel welkom!! Ben blij met dit forum, zeg!

Hey Deedee,

Toen ik in maart een mk kreeg, was het helder rood bloed met stolsels en heel veel buikkramp. Bij jou klinkt het meer als oud bloed. Maar ik kan je spijtig genoeg niet garanderen dat het goed blijft gaan. Er zijn meiden die heel veel bloed verliezen en toch een gezond wondertje ter wereld brengen, en er zijn mensen die helemaal geen bloed verliezen en bij de eerste echo zien dat hun kindje al enkele weken dood is, en dan hebben ze een missed abortion gehad. Het enige dat ik je kan aanraden is om je niet te druk te maken, en bel eventjes met je vk. Misschien kan je wel vroeger voor een echo komen. Onthoud, stress is helemaal niet goed voor je kindje.
Ik duim alvast heel hard voor je meid.

knuffels sita

Hoi,

Als je een beetje een bruin/witte korrelige afscheiding hebt, dan kan het ook een schimmelinfectie zijn hoor!
Van zo'n schimmelinfectie kun je ook ontzettend moe worden.
Je hoeft niet altijd jeuk te krijgen van  een schimmelinfectie.

Probeer eens Lactacid bij de drogist of ga anders even naar de huisarts.
Ik vind het nl niet echt klinken als een aankomende miskraam, of echte bloed afscheiding.

Succes, Renata.

Nooit, wat je ook hebt, lactacid gebruiken!!!!!!
 je hele zuurgraad raakt er van in de war of nog meer in de war! Het enige wat je moet doen is met de douchekop schoonspoelen, ook niet met een washandje gaan wassen!
Mijn huisarts heeft met dit verteld.
het klinkt inderdaad als een schimmelinfectie, daar wordt je overigens niet moe van hoor. Dit komt van de zwschap gewoon!
En ja, oud bloed verliezen veel vrouwen, maar het garandeert inderdaad niets.
Stress, is echt niet zo erg voor je "kindje" hoor! Het is alleen voor jezelf niet prettig, waardoor je je lichamelijk minder goed voelt!
Vraag nu gewoon bij de VK een echo aan als je het niet vertrouwd, maar ik kan je ook niet garanderen dat je die krijgt... die van mij zei dat ik gewoon moest afwachten.
Succes!

Terug
Bovenaan