bloed geprikt...

Zo ik heb net bloed laten prikken om te kijken of ik een mooie eisprong heb gehad, ik denk het wel want ik had cervixslijm.
Ik heb zelf een vermoeden dat ik voor de inseminatie mijn eisprong heb gevoeld, ik denk doordat ik eerst een echo heb gehad dat het is opgewekt ofzo...

Maar..........
Ik moet wel zeggen dat ik wel wat tekenen heb maar ik durf het niet toe te geven...
Ik ben misselijk en anders dan wanneer ik ongi word want dan heb ik niet echt overgeefneigingen, ik heb een soort witte slijmverlies want ik normaal ook niet heb, ik heb de hele tijd dorst en drink veel water terwijl ik water echt vies vind, ik moet vaak plassen (ben zelfs vannacht 2x uit bed geweest) en ik had vanochtend om 06.30 uur weer eens getemp. (daar was ik mee gestopt) en het was 37,1!!!!!! Zo hoog heb ik het nog NOOIT gehad, ja alleen wanneer ik om 08.00 ging temp.

Wat denken jullie???
En weet je wat ook het rare is, normaal een paar dgn na mijn eisprong beginnen mijn borsten onwijs pijn te doen, nu heb ik helemaal geen last ervan!!!
Raar he...

Ik hoor misschien vandaag de uitslag want ik ken iemand die in het zkh werkt en die heeft er spoed van gemaakt..

Ik wil zoooo graag testen!!!! Zal ik het doen, ik ben vandaag met mijn 4e week begonnen.....

liefs...
MoMo

he MoMo, dat klinkt allemaal lekker positief zeg! wat zou dat mooi zijn! ik weet niet wanneer je je nod zou hebben en of je nou echt positief kan testen daarvoor...ik zou zelf wel die dag afwachten maar dan meteen testen! maar misschien hebben anderen andere ervaringen...spannend hoor! als je gaat testen laat je wel even de uitslag weten he? groetjes lis

Ik heb mijn NOD volgende week zaterdag (10 juli), dus ik zou dan 1 week te vroeg testen..
Ik heb wel vaker gehoord van mensen dat ze al in de 3e week hadden getest en positief was, maar het verschilt natuurlijk per persoon hoeveel zwangerschapshormoon je aanmaakt...

Maar ik kan niet wachten!!!!
1 week is nog zo ver..

Ach ik heb er toch 2 thuis liggen en heb nu al zoveel geld aan die testen uitgegeven van al die keren dat ik dacht dat ik zwanger was, dus wat maakt die ene dan ook nog uit.

Ik weet het niet, aan de ene kant durf ik het niet, misschien kijk ik ff of morgen op dezelfde tijdstip mijn temp ook zo hoog is..

liefs
MoMo

Hoi Momo,

Jeetje, wat spannend allemaal!! Ik zou toch nog ff wachten met testen...zo jammer als je te vroeg test...en je wel zwanger bent,,dan is de teleurstelling zoo grooot! Aan de andere kant,,mijn collega heeft ruim een week voor haar NOD getest ennnn harstikke positief! Je moet dan wat je gevoel je ingeeft!!!

Heel veel succes

Liefs moi xxxx

Houi MoMo spannend he, en wat duurt wachten lang he. Maar ik zou net zoals moi zei toch nog effe afwachten, als je wel zwanger bent maar de test negatief ( wat heel goed mogelijk is omdat je zo vroeg wilt testen) is het zo'n teleurstelling. Maar ik heb makkelijk praten ik zit niet in jouw positsie.

Succes ermee.

Liefs molly.

Momo, meid ik lees dat het bij jou ook heel spannend is !! Oh ik duim voor je dat het hartstikke raak is. 8 dagen voor je NOD testen zou ik ook niet doen, hoe moeilijk het ook is. Probeer nog even geduld op te brengen (moeilijk !).

Hopenlijk ga je met me me naar het maart 2005 forum ! Succes !

Liefs,
Luna

ohhh momo, ik lees al een tijdje met je mee hoor, en ik ken je niet goed, maar zou het dan nu echt zover zijn? mijn temp was ook heel hoog en bleef hoog toen ik zwanger bleek te zijn. Ik duim voor je, laat je het weten?

gr sandra (mv kim 7 mnd)

Hoi Momo,

Ik zal voor je duimen dat je gelijk hebt meid!Het klinkt allemaal lekker positief dus wie weet.
Maarre ik zal je aanraadde om nog even te wachten al doe je het alleen maar om jezelf te beschermen!
Het zou een hele teleurstelling voor je zijn als je een neg. test hebt alleen maar omdat je te vroeg getest hebt. Dan duurt de week weer lang want dan hoop je toch volgende week op een pos. test.
Ik duim voor je!!
Veel liefs Ang.

Terug
Bovenaan