bloed....HELP!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
He meiden,

HELP!!! Ik zit op dag 32 van mn cyclus (normaal cyclus 35) en nu ging ik net naar de wc en had roze bloed (niet als mens bloed...niet donker rood dus) met wat slijm. Kan dit een innesteling zijn? Had vorige week maandag mn eisprong (gevonden met ovu testen). Hoeveel dagen na eisprong wordt er een bevrucht eitje ingenesteld?? Heb zitten zoeken op internet maar kan het nu natuurlijk niet vinden...aaahhh!!!

Ben zo ontzettend zenuwachtig nu. Ik hoop zo dat het raak is. Ronde 7 zitten we nu.

Is er iemand die het antwoord weet.

Knufje een zenuwpees

quote: 1981 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-12-2006 14:18:50'));

He meiden,

HELP!!! Ik zit op dag 32 van mn cyclus (normaal cyclus 35) en nu ging ik net naar de wc en had roze bloed (niet als mens bloed...niet donker rood dus) met wat slijm. Kan dit een innesteling zijn? Had vorige week maandag mn eisprong (gevonden met ovu testen). Hoeveel dagen na eisprong wordt er een bevrucht eitje ingenesteld?? Heb zitten zoeken op internet maar kan het nu natuurlijk niet vinden...aaahhh!!!

Ben zo ontzettend zenuwachtig nu. Ik hoop zo dat het raak is. Ronde 7 zitten we nu.

Is er iemand die het antwoord weet.

Knufje een zenuwpees

hoi hoi

ik heb precies het zelfde heb 2 ochtende roze bloed en voor de rest van de dag niet maar een innesteling heb ik bij baby brabbel gekeken en dat is ongeveer 4 weken na je laatste menstruatie en ik ben nu 2 dagen overtijd en het ligt eraan of je siclus steeds op tijd is dan he dus kan bij wel kloppen dan mischien zijn we wel zwanger ik weet het ook niet precies ik wacht tot vrijdag en als er dan nog niks is ga ik maar weer testen
ik hoop dat je er wat aan heb

en ik zit in ronde 8

groetjes

Het zou kunnen....!! Ik hoop het in ieder geval voor je..! Nu nog één lange week wachten voor je kan testen. Ik duim voor je.

Liefs, Line

Hai,

Ik wil jullie niet ontmoedigen maar het kan ook een voorbode zijn voor de rode duivels. Bij mij begint dit zelfde altijd een paar dagen voordat mijn ongi moet beginnen. Hierdoor weet ik dat ik ongi ga worden. Ik heb het de ene maand wel en de andere maand niet.

Voor jullie hoop ik dat het niet zo is maar je moet er rekening mee houden dat het ook een voorteken van je ongi kan zijn.

Heel veel succes en ik duim voor jullie!

Veel iefs

Terug
Bovenaan