Bloed in baarmoeder 7weken

Hoi allemaal..

Wij hebben gisteren de 1e echo gehad en ik ben volgens de vk 7weken zwanger.. het zag er goed uit het hartje klopte.. maar ze zei ik zie wel wat bloed in de baarmoeder.. nu kan dit niet zo veel kwaad en dat komt vaker voor dus als je wat bloed verlies heb ga dan niet meteen van het ergste uit.

Nu ben ik echt mega onzeker en bang dat deze zwangerschap ook weer in een miskraam uitloopt.. mijn vriend zegt maak je geen zorgen je moet er niet aan denken en gewoon blij zijn en gebeurt het dan geneurt het dan kan je het toch niet tegen houden. Maar ik kan me er niet overheen zetten dat onzekere gevoel.

Ik heb al 3 kinderen en bij alle zwangerschappen heb ik dit nog nooit mee gemaakt..

Heeft iemand anders dit al eens mee gemaakt of iemand die dit nu ook te horen kreeg? En maken jullie jezelf ook zorgen?


 
Precies hetzelfde. Alleen kon het bij mij ook gewoon vocht zijn. Maar ik heb nooit miskraam gehad. Vindt zwz de hele zwangerschap altijd spannend. Zelfs al is t de 3e. Over 2 weken nu de termijnecho dus hoop dat het dan is weggetrokken ofzo. Proberen het los te laten is beste maar dat valt niet mee
 
Ja dat is het he, je hebt er ook niets geen invloed op en je moet maar hopen dat je straks een gezond baby'tje op de wereld mag zetten..
Laten we allebij dan maar van het beste uitgaan en hopen op een inimienie klein hartje wat weer klopt bij de volgende echo.

 
Terug
Bovenaan