Bloed in colostrum

<p>Dag allemaal!</p><p>Volgende week staat mijn keizersnede gepland en op aanraden van mijn gyn ben ik begonnen met prenataal kolven met de hand, zodat de kleine indien nodig kan worden bijgevoed met moedermelk. <br /><br /></p><p>Nu heb ik in twee dagen tijd al 30 mL kunnen afkolven, wat ik zelf best veel vind, maar... Er zit bloed doorheen :-(... Dusdanig veel dat het echt donkerrood is. Moet ik dit nu weggooien of kan ik het gewoon bewaren? Iemand hier ervaring mee?</p><p> </p><p>Liefs!</p>
 
Hoi, doet het ook pijn? Denk dat je dat het beste aan de lactatiekundige kunt vragen en misschien laten zien! Even bij de kraamzorg navragen.
 
[quote quote=10340596]Hoi, doet het ook pijn? Denk dat je dat het beste aan de lactatiekundige kunt vragen en misschien laten zien! Even bij de kraamzorg navragen.[/quote]
Nee, geen pijn! Goed idee, ga ik inderdaad even doen...
 
Wat fijn dat je al zoveel hebt kunnen kolven! Je kunt deze melk gewoon geven hoor, van een klein beetje bloed wordt het al heel rood dus er zal niet veel in zitten. Als je kindje al geboren was en uit de borst had gedronken had je het niet eens gemerkt. 
succes met de laatste loodjes en keizersnede!
 
Terug
Bovenaan