Bloed laten onderzoeken

Heb twee dgn last v hoofdpijn.
Gisteren was mijn bloeddruk 145/85. 's avonds kwam mijn avond eten er weer helemaal uit.
Het kwakkelt al een tijdje. Net bij vk vandaan enne bloeddruk was gestegen, overleg gyn. enne ik ga zo richting het ziekenhuis om mijn bloed te laten controleren. Ik vind het zo eng!
Mijn man is nu onderweg naar huis enne rond half 6 a 6 uur word ik in het ziekenhuis verwacht.
Word vervolgd....
38,4 wk zwanger

Oeh, spannend zeg. Ik hoop voor je dat alles goed is en dat je straks weer lekker samen thuis bent en een beetje tot rust kunt komen. Veel sterkte in ieder geval.

Liefs,

Spannend ja, ook ik hoop dat alles goed is! Aan de andere kant: bij Tijn ben ik de laatste 3 weken heel veel keren bloed moeten gaan laten prikken, CTG etc etc. Wil dus niet alles zeggen...

Hou je ons op de hoogte?

Natasja

spannend, maar belangrijk om je goed in de gaten te houden!
Ik heb een prima bloeddruk, en had gedacht dat bij de controle hij wel wat hoger zou zijn, maar was zelfs aan de lage kant.

Spannend hoor, wel belangrijk om nu rustig te blijven en veel rust te nemen. Mijn bloeddruk was ook te hoog, maar bij de tweede meting weer normaal. Blijkt dat ik wel suiker in mijn plas heb zitten, wat wijst op zwangerschaps suikerziekte. Omdat ik al zo ver ben (39 wk) doet de vk er niets meer aan, maar ik mag geen suiker/snoep/frisdrank etc meer en ben zo vlak voor de Pasen dus op dieet gezet....

Ik werd wel onrustig van die diagnoses, terwijl je juist rustig moet blijven, weet hoe het is...dus succes!

He meiden
Effe een update
Met het kindje gaat het super, maar daar maakte ik me ook niet zo zorgen om.
Mijn bloeddruk was gister 150/95-100.
In ziekenhuis was ie 95.
Mag nu niet meer thuis bevallen sta onder toezicht v Gyn.
Morgen 1ste paasdag terug om bloeddruk&hartje kindje te controleren. Mijn hoofdpijn blijft helaas
Dus effe rustiger aan doen.
x

Terug
Bovenaan