bloed na ovulatie?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

even een vraag: ik heb afgelopen vrijdag mijn ovulatie gehad en flink
geklust natuurlijk. Nu kreeg ik gisteren een beetje bruine afscheiding
en vanmorgen ook en even een ongigevoel. Wie heeft dit ook wel eens
gehad en weet wat het is???

groetjes Thessa

Hey,

zou het al een innestelingsbloeding kunnen zijn???
Ik hoop het alvast voor je.
Beetje afwachten dus

Liefs Caroline

hoi hoi
volgens mij is het te vroeg voor een innestelling. dat gebeurt meestal ongeveer na 10 dagen na je ei, soms wat eerder of wat later, maar 4 dagen na je ei lijkt me echt te vroeg. ik ben net zwanger geweest(miskraam helaas) en ik had 10 dagen na mn ei een innestelling, was donkerbruin bloed,heeft 8 dagen geduurd, steeds iets bij het afvegen. ook kreeg ik af en toe ongigevoel in mn onderrug.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
liefs marjolein

Volgens mij zou t best innesteling kunnen zijn..4 dg is in principe wat vroeg, maar heb op Fertility Friend gelezen dat t gem rond de 7 tot 10 dg is, maar t kan ook eerder of later....de toekomst zal uitwijzen of t idd was..

T kan ook van je ovulatie geweest zijn...weet je zeker dat je juist díe dag je ei heb gehad of is er n mogelijkheid dat ie ietsjes later was?? Sommige meiden hebben namelijk ook wel eens wat bloed na de eisprong...

=============================
Had ook nog ff vraagje over die innesteling bloeding..(hopelijk kijkt mayootje mee)..jij had dat 8 dg maar moet t dan ook echt alleen bij t afvegen zijn? Of kan t ook op ongi lijken??
=============================
xx en succes

hoi mellabella,
bij mij leek het niet op een ongi, ik had het alleen bij het afvegen en soms een druppeltje op inlegkruisje. maar duurde dus wel 8 dagen, mischien dat als het wat korter duurt, dat het dan meer is steeds....ik weet het helaas ook niet..ken alleen mijn eigen ervaring
liefs mayo

bedankt voor jullie reacties.

Ik weet het ook niet. kan ook een gesprongen adertje zijn ofzo. maar ik
weet zeker dat mijn ovulatie toen was en niet die dag van het bloed. De
test gaf vrijdag aan en zondag was het alweer negatief. dus

We zullen het zien. tijd zal het leren.

Als iemand dit ook al eens gehad heeft, laat het me toch nog even weten, want ik ben wel heel nieuwsgierig

groetjes Thessa

Terug
Bovenaan