bloed na sex

hoi dames,

Mijn vriend en ik hadden gister (na zeker een maand) weer eens sex gehad. Na die tijd zagen we dat ik erg gebloed had (lijkt misschien ook door ons eigen vocht). Aangezien ik vorige week voor 1 1/2e week had bruine afscheiding had is mijn echo 2 weken naar voren geschoven. Ga dus deze dinsdag en dan zullen we vast meer weten. Maar ik vroeg me af of jullie dit ook weleens hebben gehad. Het ziet er doodeng uit, lakens met helder bloed. Bedankt voor eventuele reacties!
 
Helderrood bloed lijkt me eerlijk gezegd niet goed. Wij hebben es een dag van tevoren sex gehad, en de dag daarna begon ik ook met bloeden, eerste roze/bruinachtige slijm, daarna helder. Ik heb helaas een mk gehad.
Niet meteen denken dat je ook een mk krijgt hoor, maar hou het wel in de gaten dat het niet erger wordt!
Kan ook zijn dat er een bloedvaatje is gesprongen.
suc6
 
Een miskraam voorkom je niet, dus ook niet door geen sex te hebben. Als het niet goed is dan was en is het ook niet goed.
Je moet niet direct denken aan een miskraam. Alles is extra doorbloed en het kan zijn dat je wat bloed verliest. Houd het gewoon in de gaten en als het erger wordt en je ziet allerlei bloedpropjes (soort kikkervisjes) dan zou ik de VK maar bellen. Ben beniuwd naar je echo, geniet er gewoon maar van.
 
Een miskraam voorkom je ook niet, maar als het vruchtje al niet goed was, kan sex wel aanleiding geven tot!!!
Als het erger wordt en je krijgt er buikpijn bij, dan zou ik bellen. Niet als je allerlei bloedpropjes krijgt want dan is de mk al in gang. (spreek uit ervaring...)
 
Terug
Bovenaan