Bloed op echo te zien. Naast vruchtzakje?

<p>Wie herkent dit. Heb een echo gehad en was mooi rond vruchtzakje, dat zag ze graag zei ze. Was mooi gesloten en het hartje klopte (8 weken) </p><p>Ze zag wel ernaast aan beide kanten bloed. Ze praatte er wat snel overheen. En zei dat soms het lichaam het zelf ook wel op lost. Wie herkent dit? </p><p>Lees nu online dat als het er wel vaginaal uit komt het soms he tg vruchtje ook mee kan nemen?. Vind dit maar weer spannend ..  </p>

Ja heb ik gehad. Zelfs op de 12 weken echo zat er nog een beetje bloed. Deels door het lichaam opgeruimd, deels vaginaal eruit gekomen. Het verklaarde bij mij waarom ik bloed verlies bleef houden.
Nu 31,5 week zwanger :)

Wat kan het betekenen? Ik heb het bij beiden zwangerschappen nooit gehad namelijk. Wat zegt de verloskundige erover?

Ik heb tussen de 8-16 weken van mijn zwangerschap bloedverlies gehad. Tijdens de extra echo's bleek ik een echolucente ruimte naast het vruchtzakje te hebben. Na het laatste bloedverlies was deze weg. Gelukkig een mooie gezonde dochter gekregen met 40+6 die nu al 15 maanden is. 
sterkte in deze spannende tijd. 

Terug
Bovenaan