bloed prikken.... zoooo zielig

hoi hoi,
ik heb al even weer niks van me laten horen maar ik lees hee vaak mee. We hebben het onwijs druk gehad met verbouwen en nog een miljoen dingen  zijn maar nu alles weer klaar!

Maar vanmorgen was ik voor de zoveelste keer bij de HA voor Enzo omdat hij nog steeds zo een  eczeem heeft. Gelukkig heeft hij er zelf niet zo een last van maar ja...  
Ik heb weer een nieuwe zalf gekregen en moet bloed laten prikken... owww... ik zie er zo tegenop, ik vindt dat echt zielig!! Maar ja, dan is het wel duidelijk of hij een allergie heeft of niet...
Zucht... ik ga morgenmiddag maar ff met hem naar het ziekenhuis toe, arm jochie...

liefs
di silva  

wat vervelend. Mijn zoontje heeft het 2 jaar geleden ook gehad, hij was toen net een paar maanden. Die stomme verpleegster kreeg hem toen ook nog niet geprikt, zo zielig. Ze hadden een heel buisje nodig, maar zij kreeg er maar een half uit, dus moesten ze opnieuw een heel buisje hebben. Ik heb me toen groen en geel geërgert. Hoop dat het vanmiddag met Enzo veel beter gaat.

nou, weer terug uit het ziekenhuis... poeh....
Ze probeerde hem eerst te prikken in zijn armpje maar gezien hij nogal dikke armpjes heeft luktje het niet. Dus hebben ze het via een prik in de vinger gedaan. 'T was eerst brullen maar gelukkig leidde een aantal verpleegsters zijn aandacht af en het werkte... hij kreeg ook nog een knuffel mee. Al met al viel het gelukkig mee.....
Nu maar hopen op een goede uitslag en dat er niks aan de hand is...

Liefs di silva

Terug
Bovenaan