Bloed prikken

A

Anoniem

Guest
Hallo!!!

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen moet ik zodra ik ongi ben de 2e of 3e dag bloed laten prikken. Nu ga ik in september naar Turkije en moet ik zaterdag a.s. mijn inenting halen, hept.A.

Zou dat nog uitmaken voor t bloedonderzoek wat de gyn wil doen???

Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven....

Liefs Flower

Hoi flower,

Volgens mij maakt het niets uit. Je kunt het natuurlijk tegen de gyn zeggen dat je een inenting hebt gehad.

Ik zou wel die inentingen halen, want je hoort op het moment heel veel dat mensen in Turkije ziek worden.

groetjes Sylvia

He Flower,

Zo te horen gaat alles goed met je! Je ongi is er toch wel voordat je op vakantie gaat? Zo'n inenting maakt volgens mij niet uit hoor. En anders zien ze het wel in je bloed dat je daarvoor ingeënt bent, toch? Zou het, zoals Sylvia zegt, gewoon tegen de gyn zeggen.

Let in Turkije in ieder geval op wat je eet om nare darmklachten of erger te voorkomen. Alleen water uit een flesje en kijk uit met maaltijden die met kraanwater worden bereid of erin zijn gewassen (zoals sla enzo). Spreek uit ervaring! Is erg vervelend als je leegloopt (getsie en is nie leuk). Indien het gebeurd kun je het beste bij de plaatselijke drogist/apotheek iets halen. Die medicijnen zijn afgestemd op de daar voorkomende bacteriën. Onze norit is meer voor de westerse maagjes (ook wel goed hoor mocht je geen drogist kunnen vinden).

Wij gaan overigens onze klusperiode in. We gaan het ipv iedere dag maar eens om de dag doen vanaf dag 9. Voor de kwaliteit van de zaadjes. Lets hope for a lucky shot! Wat een praat niet voor tussen de middag.

Eerste weekend van september gaan wij ook op vakantie naar Italië. Heb er zo'n zin in, kan haast niet wachten. Lekker 3 weken nixen. Heb jij dat nou ook?

Speak to you soon!
Roos

hallo flower

Hier ook een paar tips van mijn voor je vakantie in Turkije.
Drink alleen het water in de fles met de naam TURKUAZ die zijn de beste. mocht je zieken worden wat ik niet hoop ga dan niet naar een ssk of devlet hastanesi want die zijn niet goed. Ga als het even kan naar een Vakif hastanesi die zijn het beste. Pas ook op met de apotheken. Let bij het binnen komen op de hygene. Is die goed velicht en schoon dan is het oke maar let ook op de datum op de verpakking.
Probeer zoveel mogelijk naar resturants te gaan waar ze een open keuken hebben. Want daar zie je dan hoe alles gemaakt wordt. Voor de rest wens ik je een hele fijne vakantie toe.

Groetjes

Terug
Bovenaan