bloed test uitslag??

Is het normaal dat je pas na 3 wekende de uitslag van een bloedtest krijgt om te weten of je zwanger bent.
dat vertelde mijn huisarts...maar dat is toch wel heel erg lang....
Ik las steeds dat t na 2 dagen al bekend was. Of is dat in Belgie zo??

En weet iemand hoelang t duurt voordat je bij een gyn terecht kan nadat de huisarts je heeft doorverwezen?
Alvast bedankt!!
 
Volgens mij verschilt dat per ziekenhuis. Zelf kom ik uit Groningen en kon dezelfde week al terecht bij de gyn.
En op mijn bloedtest heb ik maar een dagje hoeven te wachten, om te zien of ik zwanger was. Wat ik dus wel was en ben. Maar moet wel zeggen dat het om medische redenen was,ze wouden weten of ik bepaalde medicijnen mocht hebben, die je dus niet mag hebben als je zwanger bent.
 
hmm,dat is een langzame arts..elk onderzoek wat ik bij mijn dokter heb gehad had ik in een weekje wel binnen.Maar waarom een bloedtest voor je zwangerschap,en niet zelf een test halen en dan een gynacoloog opbellen dat je erachter bent gekomen dat je zwanger bent?Of zie ik iets over het hoofd hier?Ik heb bijvoorbeeld een test gedaan,en toen zelf een verloskundige praktijk opgebeld...pas later heb ik m'n huisarts medegedeeld dat ik zwanger ben
 
Hoi Petra,

Bedankt dat zo snel reageerde op die bloedtest!!! Het zit namelijk zo. Ik ben meer dan 2 weken overtijd. heb 2 testen gedaan en beide waren negatief. (heb altijd hele regelmatige cyclus gehad)Heb al 2 keer huisarts gebeld en ze zegt dat ik moet afwachten. Nu ga ik vrijdag bij haar een test doen. Ik vroeg haar ook of een bloedtest zin had en ze zei toendat ik dan 3 weken op de uitslag moest wachten. Dat is toch heeeeeeeeeeel vreemd. En een echo kon ik ook laten maken bij de gyn, maar daar was misschien nog niks op te zien.
Tis toch niet normaal dat je zo lang op alles moet wachten????
ik wil eigenlijk gewoon nu en vandaag weten of ik nou zwanger ben of niet.....zucht
Ben er ook bijna zeker van...voor mijn gevoel dan...dat het vrijdag weer negatief is....... Wil gewoon verder geholpen worden.
 
Terug
Bovenaan