bloed verlies bij 12 weken

Ik ben nu 12 weken en verlies bloed, met afvegen zit het aan het papier. Het is niet echt rood (heel licht rood). Nu hoop ik dat er iemand hier dit ook heeft gehad waar het goed bij is afgelopen. IK ben heel bang, mag later vandaag de verloskundige terug bellen over hoe het gaat.

liefs
Lot
 
Joh Lot, wat vervelend voor je. Maar het hoeft helemaal niet erg te zijn hoor. Als je geen buikpijn hebt valt het meestal wel mee. Ik had het met 10 weken en zo ken ik nog wel een aantal verhalen van meiden die dit regelmatig hadden. Je baarmoedermond is erg doorbloed op dit moment dus bijv hard niezen, moeilijke stoelgang, tillen, seks kan al voor bloedverlies zorgen. Ik ben nu ruim 17 weken en geen bloed meer gezien. Op de echo konden ze goed zien dat er een bloedvatje in mijn baarmoedermond was geknapt.

Succes vanmiddag en vraag om een echo. Maar dat zal je verloskundige je ook vast wel aanbieden.

Groet
Kirsten
 
Hai Kirsten,

Hoeveel bloed verloor jij rond die tijd? De verloskundige zei dat ik terug moest bellen als het meer werd. Ik nies momenteel niet en heb geen seks gehad, doe juist behoorlijk rustig aan op het moment. Ik heb geen buikpijn.

bedankt voor je antwoord.

liefs
Lot
 
nee, het komt echt van voren :-(
ik ging net plassen en had er een branderig gevoel bij, nu vroeg ik mij af of dit niet betekende dat er ergens een wondje zit in de urinebuis?
 
Hoi,
Misschien dat je placenta op de voorgrond zit?
dat kan voor bloedverlies zorgen, had mijn vriendin ook. Ze had geen buikpijn en kreeg bloedverlies...
Vraag anders gewoon om een echo.
Sterkte hoor!
 
Terug
Bovenaan