Bloed verlies? Hematoom? MK? HELP??

Tja, de titel zegt t al,
Ik ben 5 weken en 1 dag zwanger.
Vandaag goed druk geweest, 2 slaapkamers van intrieur verwisseld,waar ik nu natuurlijk spijt van heb.
Ik kreeg straks,'n bloeding, hij leek wat donker,slijmerig met 'kleine'propjes (paar mm, sorry voor de details!) Maar nu net was 't weer helder rood,en erg 'slijmerig'

wat zal het zijn? Heb ook buikpijn erbij.
Wie weet meer?
Las eens iets van 'n hematoom??
Ik heb nog niet bij een gynacoloog gemeld,morgen toch maar eens doen,en dit even voorleggen.

Maar tot die tijd??
Hoop op reactie's

Onzekkere Marieke

Beste Marieke,
kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. Helaas kan ik je niet geruststellen. Het zou nl heel goed een miskraam kunnen worden. Je schrijft eerst donker bloedverlies met stolsels en daarna rood bloedverlies met buikkramp. Dat klinkt mij niet positief in de oren meid...
Maar goed, je weet nooit het lichaam zit in die zin gek in elkaar en bloed hoeft niet altijd een mk te betekenen, ook niet als er buikpijn bij komt kijken.
De drukke dag zal in ieder geval niks met de evt. mk te maken hebben, dan zou je heel de zwangerschap niks kunnen doen.

Helaas zal je waarschijnlijk alleen maar af kunnen wachten. De vk of gyn kan je nu ook nog niks vertellen, en op een echo is nog helemaal niks te zien.

Het is echt lastig, ik hoop voor je dat het geen mk wordt,

groet,
Patricia

Hoi Marieke,

Ik weet zeker dat je graag een andere reactie zou willen krijgen maar ik kan je helaas ook niet geruststellen.
Ik ben nu bijna 10 wkn zwanger van ons 2de wondertje maar voor mijn 1e dochter, nu bijna 14 mnd,  heb ik een miskraam gehad met 6,5 wk.
Dit begon ook met donkere afscheiding wat later helder rood slijmerig met buikkrampen werd.
Dat je druk bezig bent geweest met sjouwen enzo heeft hier niets mee te maken. Later in je zwangerschap zou je hierdoor eventueel harde buiken kunnen krijgen maar nu kan dit nog geen kwaad.

Dus helaas kan je nu niet meer dan afwachten hoe het verder verloopt.        
Ik hoop dat het niets betekend.

groetjes Kruimel (mama van Tessa 18-10-07 en 9.6 wkn  zw van nr 2)

Dag Dames,

Ik was zelf helaas ook al niet meer al te positief,
Ik ben nu net bij de dokter geweest, ook hij zegt nu nog niks te kunnen doen of voor mij te kunnen betekenen. iets meer als 5weken zwanger is te kort voor 'n goed onderzoek.
Ik ben wel echt rood bloed aan het verliezen nu, straks zelf doorgelekt :S dus... Vrees voor 't ergste.
De dokter adviseerde me deze week rustig aan te doen, en eind deze week (vrijdag ofzo) nog 'n test te doen, hij dacht dat als deze positief zou zijn,het nog wel goed zou kunnen zitten.
Hij had het ook nog over evt. innesteling enz.
Mocht deze niet meer positief zijn,verwachte hij dat 't een miskraam was geweest.
Eigelijk nog geen steek verder.
Maar toch fijn dat ik even gegaan ben. Thx voor jullie reactie's en meerdere reactie's zowel positief als negatief altijd welkom

Liefs,
Marieke (5,2 wk)

hallo
ik ben nu ongeveer +- 8wk zwanger.heb ook regelmatig bruin/rose afscheiding heb ook al 2x licht bloedverlies gehad daarna alleen maar de afscheiding.geen buikpijn gehad.  heb afgelopen maandag nog een zw.test gedaan. positief! heb morgen mijn 1e vervroegde echo. ben heel erg nerveus.bah! ben wel blij dat er ook positieve reacties zijn en dat het niet allemaal verkeerd afloopt.ik wens iedereen veel sterkte en ik hoop dat er morgen beternieuws is.groetjes van een onzekere (mama)

Hoi JKLS,en de andere moeders hier,

JKLS ook heel veel sterkte ermee,hoop echt voor je dat het niets is!

Ik ben nu sinds maandag aan 't vloeien.
Enne.. echt flink, helaas lijkt het zo als na 'n zwangerschap.
Dus ik verwacht maandag 'n miskraam gahad te hebben.
Toch wil ik dit pas officieel zeggen als m,n test negatief is,hou me zelf misschien wel 'n beetje voor de gek,maar wil het ook gewoon nog niet horen.

Ik ben zondag op maandag nacht gaan vloeien en moet van de Huisarts aankomende vrijdag 'n test doen.Mocht het 'n miskraam zijn geweest is al dat HCG dan uit m,n lijf?
Of??
Als hij positief is,komt er in (de officieele) 7de week 'n echo.

Pfff....
Liefs,
Marieke,Zwanger? (5,wk/4dg??)

halo mama-marieke

jammer voor je als het echt zo zal zijn:-(

het hoeft niet altijd mis te gaan ook al verlies je bloed.

heb vandaag mijn echo gehad en wat blijkt, zwanger!
joepie.
het zou een 6,5 wk echo zijn i.v.m mijn vloeien maar ik blijk al 11wk en 2dgn zwanger te zijn.
had dat nooit verwacht,was elke keer maar aan het vloeien .
het leek net of ik elke keer ongesteld was.
mischien geeft dit jou een beetje hoop

liefs mij

Terug
Bovenaan