bloed verlies na de bevalling

A

Anoniem

Guest

Ik kom hier nog maar weinig maar ga maar eens een nieuw onderwerp beginnen..

2-12 bevallen van een prachtige dochter.. Zoals het hoort bloedverlies!
Na een kleine week was mijn baarmoeder weer terug op normale grootte en stopte het bloedverlies ook zo goed als..
Ja wat oud bloed maar hoort er allemaal bij..
Heb twee dagen niks verloren en nu ineens ben ik weer bloed aan het verliezen..

Iemand ervaring? Of ben ik nou alweer ongesteld?
Ik voel me goed, heb geen menstruatiepijn gevoeld nog..

Hopelijk weet iemand hier iets meer over!

x Lies

hoi hoi,

ik heb dat ook gehad, bij mij zeiden ze dat het kwam
omdat ik weer meer in beweging was. dan kan het weer
even wat erger worden..

succes ermee

hoi

ik heb ook maar een week gevloeid,maar toen ik de eerste dagen op stap ging kwam het toch weer wat terug.nu na twee weken lijkt het dat het gestopt is nog maar een beetje.ben sinds de 10de dag weer aan de pil en daardoor kan het ook minder worden.maar kan volgens mij altijd nog tussendoor wat komen hoor.gewoon geduld hebben helaas. gr wendy mama van denise en joey 4-12

Hoi hoi,

De vorige keer had ik dat ook. 1 week vloeien, toen was het weg en na 3 dagen ineens weer terug met de hoeveelheid van een "normale"menstruatie.
Na 4 weken was het echt helemaal over, 2 weken later was ik ongesteld hihihi.
Het zal er allemaal wel bij horen.....
Overigens werd ik er dit keer op gewezen dat het niet mag ruiken. Als het wel behoorlijk ruikt, moet je gaan bellen, het zou een evt infectie kunnen zijn.

Groetjes Bertine

Bij mij gaat het bloedverlies af en aan. Ik ben op 22 november bevallen, dus bijna 4 weken geleden. Bij mijn eerste heb ik wel 8 weken gevloeid, dus ik reken er maar op dat 't nu ook nog even doorgaat... Soms komt er een paar dagen niks en dan ineens weer wat. Hoort erbij hoor. Bij jou kan het echt je menstruatie nog niet zijn, want daarvoor is je bevalling te kort geleden. Het duurt echt minstens 4-6 weken voordat dat kan (er moet immers eerst een eitje rijpen). En het kan ook langer duren, zeker als je ook BV geeft.

Groetjes,
Gyöngy

Terug
Bovenaan